جدیدترین اخبار والیبال در کانال تلگرام ما عضویت

والیبال ایران: در پایان دور دوم رقابت های جام جهانی 2015، نام سرعتی زن و دریافت کننده قدرتی ایران همچنان در جمع برترین های مسابقات به چشم می خورد.

موسوی و عبادی پوربه گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران از فدراسیون والیبال، بازیکنان برتر هر پست بر اساس عملکرد انفرادی در مجموع 8 رقابت برگزار شده با اتمام مرحله دوم جام جهانی 2015 مشخص شدند.

 

آمار برترین ها حاکی از آن است، که سید محمد موسوی با اختلاف قابل توجهی در صدر بهترین مدافعین مسابقات قرار گرفته است. همچنین میلاد عبادی پور که از ابتدای مسابقات در رده های اول تا سوم بهترین دریافت کننده قرار داشت، همچنان در صدر بهترین ها ایستاده است.

 

رده بندی بهترین ها به شرح زیر است:
* امتیازآورترین بازیکن
1- احمد عبدالهای (مصر - 164 امتیاز)
2- فکوندو کنته (آرژانتین – 156 امتیاز)
3- توماس ادگار (استرالیا – 145)
12- سید محمد موسوی (ایران – 100 امتیاز)
13- امیر غفور ( ایران – 98 امتیاز)

 

* بهترین مدافع
1- سید محمود موسوی (ایران – 0.81)
2- مکسول هولت (آمریکا – 0.73)
3- سوله سباستین (آرژانتین – 0.70)


* بهترین اسپکر
1- ماکسیم میخایلف (روسیه – 59.15)
2- تیلور سندر (آمریکا – 58.46)
3- ایوان زایتسف (ایتالیا – 57.50)

...
9- امیر غفور (ایران – 53.55)

 

* بهترین سرویس
1- متئو اندرسون (آمریکا – 0.77)
2- ماکسیم میخایلف (روسیه 0.69)
3- بارتوژ کورک (لهستان – 0.60)
14- میلاد عبادی پور (ایران – 0.35)

* بهترین پاسور
1- هیدئومی فوکاتسو (ژاپن – 10.90)
2- میکاه کریسنینسون (آمریکا – 10.46)
3- لوسیانو (آرژانتین – 9.67)
5- سعید معروف (ایران – 8.29)

 

* بهترین توپگیر
1- لوک پری (استرالیا – 2.45)
2- تاکشی ناگانو (ژاپن – 2.43)
3- ماسیمو کولاسی (ایتالیا – 2.23)
8- مهدی مرندی (ایران – 1.48)

 

* بهترین دریافت کننده
1- میلاد عبادی پور (ایران – 58.01)
2- محمد بداوی (مصر – 55.49)
3- بوسزک رافل (لهستان – 55.10)

عضویت در کانال تلگرام والیبال ایران

نوشتن دیدگاه


* دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
* ارسال پیام توسط یک نفر با نام های مختلف ممنوع است.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال

دیدگاه‌ها  

Hero6
-22 # Hero6 1394-06-28 14:11
سید که واقعا دمش گرم کسی رو دستش تو دفاع نیس
عبادی پورم حالا که اینقد دریافتاش خوبه خب اسپکاشم خوب کنه یه تنه یه ستو نده تیم حریف.
بعد یه سوال چرا اماره سید برا اسپکرا حساب نمیشه؟میانگین امار اسپکاش تو این چند بازی از میخاییلوفم بیشتر میشه پس چرا نیست؟این سایتFIVBهم خیلی سوتی میده اه نصف اماراش غلطه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
+16 # محمد 1394-06-28 15:09
FIVB چرا باید سوتی بده ؟
شک داری برو خود سایت FIVB امار رو با چشم خودت ببین
کسی که بار دریافت روی دوششه کمتر در حمله شرکت میکنه چون معمولا تا بخواد بلند شه کمی طول میکشه
ملت عجب نظراتی میدن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Hero6
-14 # Hero6 1394-06-29 00:29
تشریف ببرید سایت FIVBتو پروفایل بازیکنا بعضی از تاریخ و مکان تولدا غلطه. من کلا تو سایتشم نمیخواد شمابگی.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
fantom clever xxx
-24 # fantom clever xxx 1394-06-28 19:41
خب من یک نظری دارم در مورد باخت های ایران

1-باخت ایران به ارژانتین علتش این بوده که ایران به اونا بدهکار بوده سر قضیه ششمی سال پیش

2-باخت ایران به روسیه علتش این بوده که اونا تیم دوم خودشون اوردن تهران تا ببازن تا ایران بجای لهستان بره مرحله بعد الان باختن تا جبران بشه

3-باخت ایران به امریکا علتش این بوده که اونا اومدن تهران دو تا بازی تفریحی انجام دادن که ایران و نبرن تا یکم مردم امید بگیرن و ایران بجای لهستان بره مرحله بعد

4-باخت ایران به ایتالیا هم شاید علتش این بوده که سال قبل اونا عمدا به ما باختن چون زایتسف مصدوم بود چیزی نمیشد در هر حال

5-باخت ایران به لهستان هم عمدی بود خیلی راحت می تونستیم 3-0 ببریم
که به اعتراف معروف ما عمدا بازی خودمان را در این رقابت ها انجام ندادیم!

شما نظرتون و بدین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Hero6
0 # Hero6 1394-06-28 14:11
سید که واقعا دمش گرم کسی رو دستش تو دفاع نیس
عبادی پورم حالا که اینقد دریافتاش خوبه خب اسپکاشم خوب کنه یه تنه یه ستو نده تیم حریف.
بعد یه سوال چرا اماره سید برا اسپکرا حساب نمیشه؟میانگین امار اسپکاش تو این چند بازی از میخاییلوفم بیشتر میشه پس چرا نیست؟این سایتFIVBهم خیلی سوتی میده اه نصف اماراش غلطه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
0 # محمد 1394-06-28 15:09
FIVB چرا باید سوتی بده ؟
شک داری برو خود سایت FIVB امار رو با چشم خودت ببین
کسی که بار دریافت روی دوششه کمتر در حمله شرکت میکنه چون معمولا تا بخواد بلند شه کمی طول میکشه
ملت عجب نظراتی میدن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Hero6
0 # Hero6 1394-06-29 00:29
تشریف ببرید سایت FIVBتو پروفایل بازیکنا بعضی از تاریخ و مکان تولدا غلطه. من کلا تو سایتشم نمیخواد شمابگی.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
fantom clever xxx
0 # fantom clever xxx 1394-06-28 19:41
خب من یک نظری دارم در مورد باخت های ایران

1-باخت ایران به ارژانتین علتش این بوده که ایران به اونا بدهکار بوده سر قضیه ششمی سال پیش

2-باخت ایران به روسیه علتش این بوده که اونا تیم دوم خودشون اوردن تهران تا ببازن تا ایران بجای لهستان بره مرحله بعد الان باختن تا جبران بشه

3-باخت ایران به امریکا علتش این بوده که اونا اومدن تهران دو تا بازی تفریحی انجام دادن که ایران و نبرن تا یکم مردم امید بگیرن و ایران بجای لهستان بره مرحله بعد

4-باخت ایران به ایتالیا هم شاید علتش این بوده که سال قبل اونا عمدا به ما باختن چون زایتسف مصدوم بود چیزی نمیشد در هر حال

5-باخت ایران به لهستان هم عمدی بود خیلی راحت می تونستیم 3-0 ببریم
که به اعتراف معروف ما عمدا بازی خودمان را در این رقابت ها انجام ندادیم!

شما نظرتون و بدین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نیایش
+13 # نیایش 1394-06-28 14:20
طفلک غفور

همش مصدوم میشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ابراهیم باوندی
-9 # ابراهیم باوندی 1394-06-28 15:00
سلام
پرش غفور برای زدن اسپک اشتباه است. و می بایستی مربی به او آموزش لازم را بدهد.
پرش‌‌های جیبا برزیلی را نگاه کنید وبا پرش‌‌های غفور مقایسه کنید
جالب اینجاست که محمودی هم همچون جیبا می پرد ولی غفور خیلی مشکل دارد.
برای توضیح باید بگم که در پرش محمودی که استایل اصلی پرش اسپک است سروگردن جلو و پاها در امتداد بدن و عقبتر از سروگردن است اما در روش اشتباه غفور پاها از باسن به داخل شکم خم می‌‌شوند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عسل
+8 # عسل 1394-06-28 15:23
به نقل از ابراهیم باوندی:
سلام
پرش غفور برای زدن اسپک اشتباه است. و می بایستی مربی به او آموزش لازم را بدهد.
پرش‌‌های جیبا برزیلی را نگاه کنید وبا پرش‌‌های غفور مقایسه کنید
جالب اینجاست که محمودی هم همچون جیبا می پرد ولی غفور خیلی مشکل دارد.
برای توضیح باید بگم که در پرش محمودی که استایل اصلی پرش اسپک است سروگردن جلو و پاها در امتداد بدن و عقبتر از سروگردن است اما در روش اشتباه غفور پاها از باسن به داخل شکم خم می‌‌شوند

ببخشید ها اما من خودمم 6 ساله دارم والیبال تخصصی کار می کنم و تو خیلی از مسابقات شرکت داشتم اما به نظرم پرش غفور مشکلی نداره فقط چون سبک غفور با محمودی فرق می کنه پرش هاشون اینطور دیده میشه .
لطفا نظرات کارشناسی شده ی درست و حسابی بدید .
باتشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ابراهیم باوندی
-6 # ابراهیم باوندی 1394-06-28 21:27
سلام
سبک محمودی همچون جیبا و زایتسف و کورک است . فیلم‌‌ها موجوداست و قابل مقایسه
حالا لطفاً بفرمائید استایل غفور همانند کدوم والیبالیست است؟
لطفاً به جای توهین ویا افتراء اجازه بدهید براساس شواهد ومدارک عمل کنیم تا در انتها چیزی یادبگیریم
لازم به ذکراست که این سبک این توانائی را به اسپكر می دهد که حتی از وسط زمین توپ را در زمین حریف بخواباند. و ما شاهدهستیم که تنها محمودی قادر به چنین کاری است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حسین
-14 # حسین 1394-06-28 23:23
تاجر این کار رو خیلی بهتر از محمودی انجام میده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد
+8 # احمد 1394-06-28 15:53
نکته جالبی بود، محمودی جوری ضربه می زنه که انگار از همه وزن بدنش برای خوابوندن توپ استفاده می کنه، اما غفور با ضربه دست شلاقی به توپ ضربه می زنه، نمی دونم کدومش بهتره ولی این تفاوت احساس می شه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
والیبالی
+5 # والیبالی 1394-06-28 16:09
درسته که استایل پرش غفور با جیبا و محمودی فرق داره، استایل اونا منحصر بفرده و جیبا و محمودی هر دو هم بلند و کوتاه اسپک میزنن، این شیوه اسپک سرعتی بینظیره و البته محمودی از این لحاظ از جیبا هم بالاتره چون تنها اسپکر پشت خط زن دنیاست که با دو گام اسپک پشت خط میزنه، جیبا با سه گام اسپک میزد و سایرین مثل غفور با چهار گام پرش میکنن و اسپک میزنن
این سبک خاص محمودی باعث سرعت خارق العاده اون شده و در دنیا الان در موردش صحبت میشه و البته کواچ هم همیشه اشاره میکنه که با حضور همزمان محمودی و معروف ما سریعترین تیم دنیا میشیم حتی سریعتر از برزیل
غفور بیشتر باید روی دقت و استفاده از هوش کار کنه چون با وجود کندتر و چهارگام اسپک زدن خیلی کم دقت تره و اگه میخواست مثل شهرام سرعت داشته باشه که براش البته غیرممکنه، اصلا دیگه همش خطا میکرد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محسن
+9 # محسن 1394-06-28 17:41
به نقل از والیبالی:
درسته که استایل پرش غفور با جیبا و محمودی فرق داره، استایل اونا منحصر بفرده و جیبا و محمودی هر دو هم بلند و کوتاه اسپک میزنن، این شیوه اسپک سرعتی بینظیره و البته محمودی از این لحاظ از جیبا هم بالاتره چون تنها اسپکر پشت خط زن دنیاست که با دو گام اسپک پشت خط میزنه، جیبا با سه گام اسپک میزد و سایرین مثل غفور با چهار گام پرش میکنن و اسپک میزنن
این سبک خاص محمودی باعث سرعت خارق العاده اون شده و در دنیا الان در موردش صحبت میشه و البته کواچ هم همیشه اشاره میکنه که با حضور همزمان محمودی و معروف ما سریعترین تیم دنیا میشیم حتی سریعتر از برزیل
غفور بیشتر باید روی دقت و استفاده از هوش کار کنه چون با وجود کندتر و چهارگام اسپک زدن خیلی کم دقت تره و اگه میخواست مثل شهرام سرعت داشته باشه که براش البته غیرممکنه، اصلا دیگه همش خطا میکرد

غفور و محمودی در یه حد هستن به نظرم هر کدومشون تو یه شرایط بهتر به تیم کمک می کنن چون سبک هاشون متفاوته و این به نظرم خوبه !!!
البته الان و درحال و حاضر غفور نسبت بهارسال افت کرده و فکر می کنم به دلیله مدته طولانیه که مصدوم بود .
به هر حال هر دوی ان ها با ارزش هستن و عالی . امیدوارم مصدومیت دو تاشون رفع بشه و به اوجشون برسن . مخصوصا غفور اگه به اوجش برسه خیلی خوب و عالی میشه . البته فعلا که تو اوجش نیس ....
دوستان لطفا سر محمودی و غفور دعوا نکنین . خواهشا .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Amir100
+18 # Amir100 1394-06-28 21:00
واي ي ي ي حالا ديگه با اين برد شهرام محمودي شده اسطوره با اون تبليغات داداشش تو تلويزيون
بازي محمودي در برابر آرژانتين و ايتاليا و روسيه رو ديديم ديگه بس كنيد
اگه واقعي و بي تعصب و كارشناسي قضاوت كنيم و تو اسپك به نگاپت فرانسه ٢٠ بديم و به كورك لهستان ١٩ و نيم بديم يه روز غفور ١٤ هست و محمودي ١٠ و يك روز برعكس محمودي ١٤ هست و غفور ١٠
براي بازي تو سطح تيمهاي برتر جهان اسپكر هاي خيلي بهتري نياز هست
حالا هرچقدر دوست داريد الكي و تعصبي بگيد نه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ابراهیم باوندی
-4 # ابراهیم باوندی 1394-06-28 21:55
سلام
بسیار جالب بود. البته باید تحقیق بیشتری انحام بدم
اگر فرض به صحت گفته شما بگیریم دلیل عدم توانائی غفور در اسپک زدن از وسط زمین معلوم می‌‌شه. چون غفور نیاز به گام های بیشتری است و نمی‌‌تواند در وسط زمین به آمادگی پرش برسد.
با این وجود علاوه بر تعداد گام استایل پرش هم متفاوت است محمودی چون سطح شیب‌‌دار درهوا قرار می‌‌گیرد و تمام بدنش به قدرت بازویش کمک می‌‌کند اما غفور با جمع‌‌کردن پاهایش در شکم قدرت بازویش تنها می‌‌ماند وفشار به کتفش بیشتر می شود.
تشکر از توضیحا تتون، امیدوارم کامنت ها آموزشی ودوستانه بشوند تا آرامش به زندگیمون برگرده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ufhs
+7 # ufhs 1394-06-29 12:19
دیگه همین مونده که شماها بیاین درباره ی پریدن بازیکنای تیم ملی صحبت کنین...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
قاسملی
-9 # قاسملی 1394-06-28 15:04
مصدوم کجا بود بابا ...ملت ساده لوح!
همش ترفند هست برای پوشوندن ضعف تیم!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عسل
0 # عسل 1394-06-28 15:29
به نقل از قاسملی:
مصدوم کجا بود بابا ...ملت ساده لوح!
همش ترفند هست برای پوشوندن ضعف تیم!

نمی دونم چرا بعضی ها کلا با تیم ملی و کواچ و بازیکنا دعوا دارن و هی می خوان نظراته کارشناسی شده بدن ولی نمی تونن و با حرقاشون ابروی تیم رو زیر سوال می برن .
جناب قاسملی من همیشه با نظرات شما موافقم و به نظر میومد شما ادم تحصیل کرده و بافکری هستید اما چرا فکر می کنید که مثلا غفور مصدوم نیست !!!!!!!
مدرک دارید ؟ حرفی چیزی دارید که اینو ثابت کنه ؟؟؟؟؟؟
تو بازیه دیروز هم معلوم بود مصدومه .
باکمال احترام تمامه حرف هایم را به عرض شما رساندم .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
قاسملی
-3 # قاسملی 1394-06-28 17:32
خب سلام
غفور مصدوم نیست بلکه فقط انالیز شده و چون تمایل بسیار شدید به زدن اسپک با قدرت بالا داره دستشو میشه به راحتی خوند...تیم ها کار میکن همینطوری هم نیست که!

اگه دقت کرده باشن و خونده باشین من همون اوایل گفتم ...ده روش ساده برای امتیاز گیری روی تور هست که غفور و میرزاجانپور حرص زیادی به زدن اسپک محکم با اصوات غضب آلود دارن...تیم ما اگه هیچ مدالی نمیگیره این یکی از دلایلش هست!

اینم بگم کسی که مصدوم باشه عضله منقبض شده اون به هیچ عنوان اجازه نمیده اینطوری بدن توی هوا منطف ضربه بزنه!
این از لحاظ امادگی بدنی در اوج هست!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امید
-7 # امید 1394-06-29 13:28
به نقل از قاسملی:
خب سلام
غفور مصدوم نیست بلکه فقط انالیز شده و چون تمایل بسیار شدید به زدن اسپک با قدرت بالا داره دستشو میشه به راحتی خوند...تیم ها کار میکن همینطوری هم نیست که!

اگه دقت کرده باشن و خونده باشین من همون اوایل گفتم ...ده روش ساده برای امتیاز گیری روی تور هست که غفور و میرزاجانپور حرص زیادی به زدن اسپک محکم با اصوات غضب آلود دارن...تیم ما اگه هیچ مدالی نمیگیره این یکی از دلایلش هست!

اینم بگم کسی که مصدوم باشه عضله منقبض شده اون به هیچ عنوان اجازه نمیده اینطوری بدن توی هوا منطف ضربه بزنه!
این از لحاظ امادگی بدنی در اوج هست!



موافقم، غفور مصدوم نیست ولی بقول محمودی ما محکوم به برد مقابل ژاپن بودیم و با بازیکنی مثل غفور که بازی های قبلی خصوصا مقابل ایتالیا و آمریکا خیلی ضعیف بود امکان برد مقابل ژاپن نبود
تیم نیاز به احساس برتری و امید به برد داشت و غفور نشون داده بود که بازیکن تمام کننده ای نیست، تا جاییکه زایتسف هم گفته بود ضعف ایران بخاطر نبود محمودیه و بعد از بازی با آمریکا در مصاحبه مطبوعاتی از معروف پرسیده بودن چرا شماره ده شما نمیتونه امتیاز بگیره و معروف هم مجبور به توجیه شده بود. درواقع نبود شهرام محمودی خیلی به نفع رقبا شد و بنده خدا با اون همه درد و ناراحتی غیرقابل تحمل مجبور شد برای آبروی ایران بازی کنه چون خیلی مهم بود که تو آسیا مقابل ژاپن نبازیم(کسانی که کمردرد کشیده باشن فقط متوجه میشن چون کمردرد همپای دندان درد شدیدترین درد بعد از درد زایمانه)
خود محمودی هم تو مصاحبه بعد از بازیش گفت که خیلی مهم بود ژاپن رو مقابل تماشاچیهای خودش شکست بدیم تا همچنان ترس از ایران در وجودشون باشه و سال آینده راحت تر مقابلش بازی کنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نیایش
0 # نیایش 1394-06-28 14:20
طفلک غفور

همش مصدوم میشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ابراهیم باوندی
0 # ابراهیم باوندی 1394-06-28 15:00
سلام
پرش غفور برای زدن اسپک اشتباه است. و می بایستی مربی به او آموزش لازم را بدهد.
پرش‌‌های جیبا برزیلی را نگاه کنید وبا پرش‌‌های غفور مقایسه کنید
جالب اینجاست که محمودی هم همچون جیبا می پرد ولی غفور خیلی مشکل دارد.
برای توضیح باید بگم که در پرش محمودی که استایل اصلی پرش اسپک است سروگردن جلو و پاها در امتداد بدن و عقبتر از سروگردن است اما در روش اشتباه غفور پاها از باسن به داخل شکم خم می‌‌شوند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عسل
0 # عسل 1394-06-28 15:23
نقل قول:
سلام
پرش غفور برای زدن اسپک اشتباه است. و می بایستی مربی به او آموزش لازم را بدهد.
پرش‌‌های جیبا برزیلی را نگاه کنید وبا پرش‌‌های غفور مقایسه کنید
جالب اینجاست که محمودی هم همچون جیبا می پرد ولی غفور خیلی مشکل دارد.
برای توضیح باید بگم که در پرش محمودی که استایل اصلی پرش اسپک است سروگردن جلو و پاها در امتداد بدن و عقبتر از سروگردن است اما در روش اشتباه غفور پاها از باسن به داخل شکم خم می‌‌شوند
ببخشید ها اما من خودمم 6 ساله دارم والیبال تخصصی کار می کنم و تو خیلی از مسابقات شرکت داشتم اما به نظرم پرش غفور مشکلی نداره فقط چون سبک غفور با محمودی فرق می کنه پرش هاشون اینطور دیده میشه .
لطفا نظرات کارشناسی شده ی درست و حسابی بدید .
باتشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ابراهیم باوندی
0 # ابراهیم باوندی 1394-06-28 21:27
سلام
سبک محمودی همچون جیبا و زایتسف و کورک است . فیلم‌‌ها موجوداست و قابل مقایسه
حالا لطفاً بفرمائید استایل غفور همانند کدوم والیبالیست است؟
لطفاً به جای توهین ویا افتراء اجازه بدهید براساس شواهد ومدارک عمل کنیم تا در انتها چیزی یادبگیریم
لازم به ذکراست که این سبک این توانائی را به اسپكر می دهد که حتی از وسط زمین توپ را در زمین حریف بخواباند. و ما شاهدهستیم که تنها محمودی قادر به چنین کاری است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حسین
0 # حسین 1394-06-28 23:23
تاجر این کار رو خیلی بهتر از محمودی انجام میده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد
0 # احمد 1394-06-28 15:53
نکته جالبی بود، محمودی جوری ضربه می زنه که انگار از همه وزن بدنش برای خوابوندن توپ استفاده می کنه، اما غفور با ضربه دست شلاقی به توپ ضربه می زنه، نمی دونم کدومش بهتره ولی این تفاوت احساس می شه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
والیبالی
0 # والیبالی 1394-06-28 16:09
درسته که استایل پرش غفور با جیبا و محمودی فرق داره، استایل اونا منحصر بفرده و جیبا و محمودی هر دو هم بلند و کوتاه اسپک میزنن، این شیوه اسپک سرعتی بینظیره و البته محمودی از این لحاظ از جیبا هم بالاتره چون تنها اسپکر پشت خط زن دنیاست که با دو گام اسپک پشت خط میزنه، جیبا با سه گام اسپک میزد و سایرین مثل غفور با چهار گام پرش میکنن و اسپک میزنن
این سبک خاص محمودی باعث سرعت خارق العاده اون شده و در دنیا الان در موردش صحبت میشه و البته کواچ هم همیشه اشاره میکنه که با حضور همزمان محمودی و معروف ما سریعترین تیم دنیا میشیم حتی سریعتر از برزیل
غفور بیشتر باید روی دقت و استفاده از هوش کار کنه چون با وجود کندتر و چهارگام اسپک زدن خیلی کم دقت تره و اگه میخواست مثل شهرام سرعت داشته باشه که براش البته غیرممکنه، اصلا دیگه همش خطا میکرد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محسن
0 # محسن 1394-06-28 17:41
نقل قول:
درسته که استایل پرش غفور با جیبا و محمودی فرق داره، استایل اونا منحصر بفرده و جیبا و محمودی هر دو هم بلند و کوتاه اسپک میزنن، این شیوه اسپک سرعتی بینظیره و البته محمودی از این لحاظ از جیبا هم بالاتره چون تنها اسپکر پشت خط زن دنیاست که با دو گام اسپک پشت خط میزنه، جیبا با سه گام اسپک میزد و سایرین مثل غفور با چهار گام پرش میکنن و اسپک میزنن
این سبک خاص محمودی باعث سرعت خارق العاده اون شده و در دنیا الان در موردش صحبت میشه و البته کواچ هم همیشه اشاره میکنه که با حضور همزمان محمودی و معروف ما سریعترین تیم دنیا میشیم حتی سریعتر از برزیل
غفور بیشتر باید روی دقت و استفاده از هوش کار کنه چون با وجود کندتر و چهارگام اسپک زدن خیلی کم دقت تره و اگه میخواست مثل شهرام سرعت داشته باشه که براش البته غیرممکنه، اصلا دیگه همش خطا میکرد
غفور و محمودی در یه حد هستن به نظرم هر کدومشون تو یه شرایط بهتر به تیم کمک می کنن چون سبک هاشون متفاوته و این به نظرم خوبه !!!
البته الان و درحال و حاضر غفور نسبت بهارسال افت کرده و فکر می کنم به دلیله مدته طولانیه که مصدوم بود .
به هر حال هر دوی ان ها با ارزش هستن و عالی . امیدوارم مصدومیت دو تاشون رفع بشه و به اوجشون برسن . مخصوصا غفور اگه به اوجش برسه خیلی خوب و عالی میشه . البته فعلا که تو اوجش نیس ....
دوستان لطفا سر محمودی و غفور دعوا نکنین . خواهشا .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Amir100
0 # Amir100 1394-06-28 21:00
واي ي ي ي حالا ديگه با اين برد شهرام محمودي شده اسطوره با اون تبليغات داداشش تو تلويزيون
بازي محمودي در برابر آرژانتين و ايتاليا و روسيه رو ديديم ديگه بس كنيد
اگه واقعي و بي تعصب و كارشناسي قضاوت كنيم و تو اسپك به نگاپت فرانسه ٢٠ بديم و به كورك لهستان ١٩ و نيم بديم يه روز غفور ١٤ هست و محمودي ١٠ و يك روز برعكس محمودي ١٤ هست و غفور ١٠
براي بازي تو سطح تيمهاي برتر جهان اسپكر هاي خيلي بهتري نياز هست
حالا هرچقدر دوست داريد الكي و تعصبي بگيد نه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ابراهیم باوندی
0 # ابراهیم باوندی 1394-06-28 21:55
سلام
بسیار جالب بود. البته باید تحقیق بیشتری انحام بدم
اگر فرض به صحت گفته شما بگیریم دلیل عدم توانائی غفور در اسپک زدن از وسط زمین معلوم می‌‌شه. چون غفور نیاز به گام های بیشتری است و نمی‌‌تواند در وسط زمین به آمادگی پرش برسد.
با این وجود علاوه بر تعداد گام استایل پرش هم متفاوت است محمودی چون سطح شیب‌‌دار درهوا قرار می‌‌گیرد و تمام بدنش به قدرت بازویش کمک می‌‌کند اما غفور با جمع‌‌کردن پاهایش در شکم قدرت بازویش تنها می‌‌ماند وفشار به کتفش بیشتر می شود.
تشکر از توضیحا تتون، امیدوارم کامنت ها آموزشی ودوستانه بشوند تا آرامش به زندگیمون برگرده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ufhs
0 # ufhs 1394-06-29 12:19
دیگه همین مونده که شماها بیاین درباره ی پریدن بازیکنای تیم ملی صحبت کنین...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
قاسملی
0 # قاسملی 1394-06-28 15:04
مصدوم کجا بود بابا ...ملت ساده لوح!
همش ترفند هست برای پوشوندن ضعف تیم!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عسل
0 # عسل 1394-06-28 15:29
نقل قول:
مصدوم کجا بود بابا ...ملت ساده لوح!
همش ترفند هست برای پوشوندن ضعف تیم!
نمی دونم چرا بعضی ها کلا با تیم ملی و کواچ و بازیکنا دعوا دارن و هی می خوان نظراته کارشناسی شده بدن ولی نمی تونن و با حرقاشون ابروی تیم رو زیر سوال می برن .
جناب قاسملی من همیشه با نظرات شما موافقم و به نظر میومد شما ادم تحصیل کرده و بافکری هستید اما چرا فکر می کنید که مثلا غفور مصدوم نیست !!!!!!!
مدرک دارید ؟ حرفی چیزی دارید که اینو ثابت کنه ؟؟؟؟؟؟
تو بازیه دیروز هم معلوم بود مصدومه .
باکمال احترام تمامه حرف هایم را به عرض شما رساندم .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
قاسملی
0 # قاسملی 1394-06-28 17:32
خب سلام
غفور مصدوم نیست بلکه فقط انالیز شده و چون تمایل بسیار شدید به زدن اسپک با قدرت بالا داره دستشو میشه به راحتی خوند...تیم ها کار میکن همینطوری هم نیست که!

اگه دقت کرده باشن و خونده باشین من همون اوایل گفتم ...ده روش ساده برای امتیاز گیری روی تور هست که غفور و میرزاجانپور حرص زیادی به زدن اسپک محکم با اصوات غضب آلود دارن...تیم ما اگه هیچ مدالی نمیگیره این یکی از دلایلش هست!

اینم بگم کسی که مصدوم باشه عضله منقبض شده اون به هیچ عنوان اجازه نمیده اینطوری بدن توی هوا منطف ضربه بزنه!
این از لحاظ امادگی بدنی در اوج هست!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امید
0 # امید 1394-06-29 13:28
نقل قول:
خب سلام
غفور مصدوم نیست بلکه فقط انالیز شده و چون تمایل بسیار شدید به زدن اسپک با قدرت بالا داره دستشو میشه به راحتی خوند...تیم ها کار میکن همینطوری هم نیست که!

اگه دقت کرده باشن و خونده باشین من همون اوایل گفتم ...ده روش ساده برای امتیاز گیری روی تور هست که غفور و میرزاجانپور حرص زیادی به زدن اسپک محکم با اصوات غضب آلود دارن...تیم ما اگه هیچ مدالی نمیگیره این یکی از دلایلش هست!

اینم بگم کسی که مصدوم باشه عضله منقبض شده اون به هیچ عنوان اجازه نمیده اینطوری بدن توی هوا منطف ضربه بزنه!
این از لحاظ امادگی بدنی در اوج هست!
موافقم، غفور مصدوم نیست ولی بقول محمودی ما محکوم به برد مقابل ژاپن بودیم و با بازیکنی مثل غفور که بازی های قبلی خصوصا مقابل ایتالیا و آمریکا خیلی ضعیف بود امکان برد مقابل ژاپن نبود
تیم نیاز به احساس برتری و امید به برد داشت و غفور نشون داده بود که بازیکن تمام کننده ای نیست، تا جاییکه زایتسف هم گفته بود ضعف ایران بخاطر نبود محمودیه و بعد از بازی با آمریکا در مصاحبه مطبوعاتی از معروف پرسیده بودن چرا شماره ده شما نمیتونه امتیاز بگیره و معروف هم مجبور به توجیه شده بود. درواقع نبود شهرام محمودی خیلی به نفع رقبا شد و بنده خدا با اون همه درد و ناراحتی غیرقابل تحمل مجبور شد برای آبروی ایران بازی کنه چون خیلی مهم بود که تو آسیا مقابل ژاپن نبازیم(کسانی که کمردرد کشیده باشن فقط متوجه میشن چون کمردرد همپای دندان درد شدیدترین درد بعد از درد زایمانه)
خود محمودی هم تو مصاحبه بعد از بازیش گفت که خیلی مهم بود ژاپن رو مقابل تماشاچیهای خودش شکست بدیم تا همچنان ترس از ایران در وجودشون باشه و سال آینده راحت تر مقابلش بازی کنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی
+1 # مهدی 1394-06-28 14:31
کدام دریافت ؟ آن دریافتی که باعث از دست رفتن ست دوم به ژاپن شده یا آن دریافتهای که باعث باخت به آرژانتین، ایتالیا ، لهستان وآمریکا شده از روزی که قائمی نیمکت نشین شده باخت ما به تیم های هم سطح خودمان شروع شده که باعث و بانی آن باختها دریافت بد عبادی پور و میرزاجانپور می باشد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
+3 # محمد 1394-06-28 15:05
عبادی پور در ست دوم فقط در امتیاز اخر سرویس موجی ژاپنی هارو نتونست بگیره !
گناه کل ست افتاد گردن عبادی پور ؟ و FIVB اشتباه کرده با انتخاب این بازیکن؟
میتونم حدس بزنم که اهل کدوم شهری که مجتبی و میلاد رو تخریب میکنی !
اسم این ورزش والیباله نه فوتبال
فوتبال یکی گل به خودی میزنه و بازی همون 1 به 0 تموم میشه ولی فلسفه والیبال فرق داره - امتیاز اول با اخر فرق نداره - عملکرد کلی بازیکن و امار کلی رو در نظر میگیرن
همین سید موسوی نزدیک 5 تا خطای تور کرد - حالا باید بگیم سید باعث باخت تیم شده ؟ نه
والیبال همینه - عملکرد هر بازیکنی گاهی مفیده گاهی مفید نیست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
موسوی
+4 # موسوی 1394-06-28 16:09
واقعا بعضیا خیلی مغرضانه نظر میدن .
آمار خطا و عملکرد مثبت عبادی پور باهم بالاست . جای خالیش وقتی که نیست با تمام خطاهایی که داره کاملا حس میشه . نباید از انصاف گذشت . خیلی از پوئن های ما با عبادی پور به دست اومده . ولی اینارو کسی نمی بینه .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
قاسملی
-12 # قاسملی 1394-06-28 17:41
انصافا من عبادی پور رو خیلی قبول دارم بهترین دریافت کننده توی ایران هست

من بیشتر مسابقات و ضبط میکنم و چندین بار نگاه میکنم... عبادی پور یک اسپک هایی رو میگیره که عملا گرفتنش برای لیبروی لهستانی ها هم مشکل هست گمونم...مخصوصا اسپک های کورک که با شدت زیادی به سرو صورت بازیکنا می خورد و عبادی پور میگرفت

یکی از ارکان تیم هست بنظرم
بی خودی که کسی رو به تیم دعوت نمی کنن که!

سرویشم که فوقالعاده شده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد
-4 # احمد 1394-06-28 15:55
عبادی پور دریافت کننده خوبیه و خیلی از سرویسهای آبشاری حریفها رو مهار کرده، فقط بعضی وقتها اگر توپ جلوتر از خودش باشه و یا سرویسهای موجی نتونسته توپ رو به پاسور برسونه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Amir100
+2 # Amir100 1394-06-28 21:13
بابا چرا باهم دعواميكتيد
شماها كه همتون ادعاي واليباليست بودن و حرفه اي بودن ميكنيد هنوز نفهميديد آمارهاي واليبال مثل فوتبال نيست بازيكن ها امتيازاتشون بر مبناي نسبت به كل همان بازيكن هست ولي تو فوتبال اينطور نيست
بطور مثال تيّم فوتبال أفغانستان در سال ٣ بازي ميكنه و دروازيانش ٢٠ تا گل مي خوره ولي اسپانيا سالي ٣٠ تا بازي ميكنه و ٢٥ تا گل ميخوره اين يعني دروازه بان افغانستان كه گل كمتر خورده بهتره ؟؟!
ما ديگه گول اين آمارهاي ًواليبال رو نميخوريم نمونه بارزش نگاه كنيد بازيكن مصر بالاترين امتياز رو بدست آورده ولي تيّم مصر آخر جدول دست و پا ميزنه و ادگار هم همينطور
اگر هم اين آمار معيار قضاوت بود الان تو ليگاي مطرح واليبال بودن
هر سال ميگن معروف بهترين پاسور مسابقات هست موسوي بهترين دفاع هست ظريف بهترين ليبرو ..... بعد آخر سر مثل .. حذف ميشيم و ششم هفتم ميشيم
آقا خانم ما از اين عنوان هاي بهترين مهترين نمي خواهيم ما افتخار كل تيّم و سكو مي خواهيم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی اورمولو
-8 # مهدی اورمولو 1394-06-28 21:19
به نقل از مهدی:
کدام دریافت ؟ آن دریافتی که باعث از دست رفتن ست دوم به ژاپن شده یا آن دریافتهای که باعث باخت به آرژانتین، ایتالیا ، لهستان وآمریکا شده از روزی که قائمی نیمکت نشین شده باخت ما به تیم های هم سطح خودمان شروع شده که باعث و بانی آن باختها دریافت بد عبادی پور و میرزاجانپور می باشد

عبادی پور بیچاره با اینکه به گفته ی آمار بهترین دریافت کننده جام هست بازم مورد بی لطفی بعضیا که نمیدونم چه دشمنی ای باهاش دارن قرار میگیره!
اونایی که بازی عبادی پور رو نمیبینن مشخصه که از والیبال چیزی سر در نمیارن.دریافت که رکن اصلی حمله هست رو دوش عبادی پور و مرندی بود.وقتی دریافتی نباشه حمله ای هم در کار نخواهد بود!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد
0 # احمد 1394-06-28 23:52
دلیل اینکه یک پاسور بهترین پاسها را میده خوب رسیدن توپ اول به پاسور می باشه (دریافت اول بهتر باشه) اگه این دلیل معیار باشه پس چرا معروف امسال پاس خوبی نداده بخاطر اینکه دریافت اول مثل مسابقات قبل که معروف بهترین پاسور جهان شد نمی رسه اگه دقت کرده باشید در بازی با ژاپن بعد از ست دوم معروف دائما از قائمی تشکر می کرد بخاطر اینکه دریافت اول قائمی به پاسور خوب رسیده اگه قائمی نبود قطعا ما آن بازی حیثیتی را به ژاپن می باختیم متاسفانه به دلیل ضعف مربی (کواچ) درتشخیص بازیکن مجالی این بازیکن نمیده ولی در زمان مربی بزرگ(ولاسکو) قائمی بازیکن فیکس تیم ملی بود و راحت تیم های مثل آرژانتین، ایتالیا و ژاپن را راحت مثل آب خوردن می برد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Ali
+5 # Ali 1394-06-29 11:44
عبادى پور تو اسپك زدنم هنوز تجربه كافى و نداره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی
-10 # مهدی 1394-06-29 23:32
تماشایی ترین اسپک های ایران رو در پست دریافت/قدرتی عبادی پور میزنه
چشم بینا میخواد
استیل عبادی پور منحصر بفرده در زمین
پروجا ایتالیا بیخودی به کسی پیشنهاد نمیده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی
0 # مهدی 1394-06-28 14:31
کدام دریافت ؟ آن دریافتی که باعث از دست رفتن ست دوم به ژاپن شده یا آن دریافتهای که باعث باخت به آرژانتین، ایتالیا ، لهستان وآمریکا شده از روزی که قائمی نیمکت نشین شده باخت ما به تیم های هم سطح خودمان شروع شده که باعث و بانی آن باختها دریافت بد عبادی پور و میرزاجانپور می باشد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
0 # محمد 1394-06-28 15:05
عبادی پور در ست دوم فقط در امتیاز اخر سرویس موجی ژاپنی هارو نتونست بگیره !
گناه کل ست افتاد گردن عبادی پور ؟ و FIVB اشتباه کرده با انتخاب این بازیکن؟
میتونم حدس بزنم که اهل کدوم شهری که مجتبی و میلاد رو تخریب میکنی !
اسم این ورزش والیباله نه فوتبال
فوتبال یکی گل به خودی میزنه و بازی همون 1 به 0 تموم میشه ولی فلسفه والیبال فرق داره - امتیاز اول با اخر فرق نداره - عملکرد کلی بازیکن و امار کلی رو در نظر میگیرن
همین سید موسوی نزدیک 5 تا خطای تور کرد - حالا باید بگیم سید باعث باخت تیم شده ؟ نه
والیبال همینه - عملکرد هر بازیکنی گاهی مفیده گاهی مفید نیست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
موسوی
0 # موسوی 1394-06-28 16:09
واقعا بعضیا خیلی مغرضانه نظر میدن .
آمار خطا و عملکرد مثبت عبادی پور باهم بالاست . جای خالیش وقتی که نیست با تمام خطاهایی که داره کاملا حس میشه . نباید از انصاف گذشت . خیلی از پوئن های ما با عبادی پور به دست اومده . ولی اینارو کسی نمی بینه .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
قاسملی
0 # قاسملی 1394-06-28 17:41
انصافا من عبادی پور رو خیلی قبول دارم بهترین دریافت کننده توی ایران هست

من بیشتر مسابقات و ضبط میکنم و چندین بار نگاه میکنم... عبادی پور یک اسپک هایی رو میگیره که عملا گرفتنش برای لیبروی لهستانی ها هم مشکل هست گمونم...مخصوصا اسپک های کورک که با شدت زیادی به سرو صورت بازیکنا می خورد و عبادی پور میگرفت

یکی از ارکان تیم هست بنظرم
بی خودی که کسی رو به تیم دعوت نمی کنن که!

سرویشم که فوقالعاده شده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد
0 # احمد 1394-06-28 15:55
عبادی پور دریافت کننده خوبیه و خیلی از سرویسهای آبشاری حریفها رو مهار کرده، فقط بعضی وقتها اگر توپ جلوتر از خودش باشه و یا سرویسهای موجی نتونسته توپ رو به پاسور برسونه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Amir100
0 # Amir100 1394-06-28 21:13
بابا چرا باهم دعواميكتيد
شماها كه همتون ادعاي واليباليست بودن و حرفه اي بودن ميكنيد هنوز نفهميديد آمارهاي واليبال مثل فوتبال نيست بازيكن ها امتيازاتشون بر مبناي نسبت به كل همان بازيكن هست ولي تو فوتبال اينطور نيست
بطور مثال تيّم فوتبال أفغانستان در سال ٣ بازي ميكنه و دروازيانش ٢٠ تا گل مي خوره ولي اسپانيا سالي ٣٠ تا بازي ميكنه و ٢٥ تا گل ميخوره اين يعني دروازه بان افغانستان كه گل كمتر خورده بهتره ؟؟!
ما ديگه گول اين آمارهاي ًواليبال رو نميخوريم نمونه بارزش نگاه كنيد بازيكن مصر بالاترين امتياز رو بدست آورده ولي تيّم مصر آخر جدول دست و پا ميزنه و ادگار هم همينطور
اگر هم اين آمار معيار قضاوت بود الان تو ليگاي مطرح واليبال بودن
هر سال ميگن معروف بهترين پاسور مسابقات هست موسوي بهترين دفاع هست ظريف بهترين ليبرو ..... بعد آخر سر مثل .. حذف ميشيم و ششم هفتم ميشيم
آقا خانم ما از اين عنوان هاي بهترين مهترين نمي خواهيم ما افتخار كل تيّم و سكو مي خواهيم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی اورمولو
0 # مهدی اورمولو 1394-06-28 21:19
نقل قول:
کدام دریافت ؟ آن دریافتی که باعث از دست رفتن ست دوم به ژاپن شده یا آن دریافتهای که باعث باخت به آرژانتین، ایتالیا ، لهستان وآمریکا شده از روزی که قائمی نیمکت نشین شده باخت ما به تیم های هم سطح خودمان شروع شده که باعث و بانی آن باختها دریافت بد عبادی پور و میرزاجانپور می باشد
عبادی پور بیچاره با اینکه به گفته ی آمار بهترین دریافت کننده جام هست بازم مورد بی لطفی بعضیا که نمیدونم چه دشمنی ای باهاش دارن قرار میگیره!
اونایی که بازی عبادی پور رو نمیبینن مشخصه که از والیبال چیزی سر در نمیارن.دریافت که رکن اصلی حمله هست رو دوش عبادی پور و مرندی بود.وقتی دریافتی نباشه حمله ای هم در کار نخواهد بود!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد
0 # احمد 1394-06-28 23:52
دلیل اینکه یک پاسور بهترین پاسها را میده خوب رسیدن توپ اول به پاسور می باشه (دریافت اول بهتر باشه) اگه این دلیل معیار باشه پس چرا معروف امسال پاس خوبی نداده بخاطر اینکه دریافت اول مثل مسابقات قبل که معروف بهترین پاسور جهان شد نمی رسه اگه دقت کرده باشید در بازی با ژاپن بعد از ست دوم معروف دائما از قائمی تشکر می کرد بخاطر اینکه دریافت اول قائمی به پاسور خوب رسیده اگه قائمی نبود قطعا ما آن بازی حیثیتی را به ژاپن می باختیم متاسفانه به دلیل ضعف مربی (کواچ) درتشخیص بازیکن مجالی این بازیکن نمیده ولی در زمان مربی بزرگ(ولاسکو) قائمی بازیکن فیکس تیم ملی بود و راحت تیم های مثل آرژانتین، ایتالیا و ژاپن را راحت مثل آب خوردن می برد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Ali
0 # Ali 1394-06-29 11:44
عبادى پور تو اسپك زدنم هنوز تجربه كافى و نداره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی
0 # مهدی 1394-06-29 23:32
تماشایی ترین اسپک های ایران رو در پست دریافت/قدرتی عبادی پور میزنه
چشم بینا میخواد
استیل عبادی پور منحصر بفرده در زمین
پروجا ایتالیا بیخودی به کسی پیشنهاد نمیده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سیده مریم موسوی
+4 # سیده مریم موسوی 1394-06-28 15:20
از اینکه باعث افتخار ایران در جهان شدید ممنونیم دلاوران باغیرت
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سیده مریم موسوی
0 # سیده مریم موسوی 1394-06-28 15:20
از اینکه باعث افتخار ایران در جهان شدید ممنونیم دلاوران باغیرت
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علي
-4 # علي 1394-06-28 15:35
عبادي پور واقعا بازيكن خوبيه.
هم تو سرويس،هم دريافت و هم اسپك.
اسپكاش تو شرايط سخت واقعا خوبه...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علي
0 # علي 1394-06-28 15:35
عبادي پور واقعا بازيكن خوبيه.
هم تو سرويس،هم دريافت و هم اسپك.
اسپكاش تو شرايط سخت واقعا خوبه...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
قاسملی
-15 # قاسملی 1394-06-28 15:39
اقای دبیر بیشتر حرفای درجه دو و سه و چهار منو منتشر می کنی نه!
اون درجه یک ها رو هم منتشر کن قول میدم تعداد بازدید سایتت تا نپتون هم بالا بره!

اون سیستلی رو هم چاپ کن خیلی خنده داریه...دمت گرم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
قاسملی
0 # قاسملی 1394-06-28 15:39
اقای دبیر بیشتر حرفای درجه دو و سه و چهار منو منتشر می کنی نه!
اون درجه یک ها رو هم منتشر کن قول میدم تعداد بازدید سایتت تا نپتون هم بالا بره!

اون سیستلی رو هم چاپ کن خیلی خنده داریه...دمت گرم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد
+12 # احمد 1394-06-28 15:55
موسوی حقش هست که بین برترین ها و تیم منتخب قرار بگیره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد
0 # احمد 1394-06-28 15:55
موسوی حقش هست که بین برترین ها و تیم منتخب قرار بگیره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
-8 # امین 1394-06-28 15:56
باید به پاسور زاپن تبریک گفت با اون قد کوتاهش بهترین پاسوره.حتی از معروف و خیلی های دیگه جلو هس.افرین به ایشون وافعا عالی هستن.ولی معروف تو دنیا بهترینه.عاشقشم خدایی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
0 # امین 1394-06-28 15:56
باید به پاسور زاپن تبریک گفت با اون قد کوتاهش بهترین پاسوره.حتی از معروف و خیلی های دیگه جلو هس.افرین به ایشون وافعا عالی هستن.ولی معروف تو دنیا بهترینه.عاشقشم خدایی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
+1 # امین 1394-06-28 16:01
ببینید تا وقتی که کواچ هست تیم همینه/ باید اول آناستازی رو بیاوریم بعد یک فیزیوتراپیست درجه یک بیاروم که اکنون نداریم/ بعد یه کمک مربی مانند این نام Josserand Arnaud/ بعد کمک مربی دوم مانند این نامRoberto Santilli/ تا مانند تیمهای دیگر حرفه ای شویم. شما تنها افتخارات اینها را ببینید/ایران چی داره کواچ نادون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
0 # امین 1394-06-28 16:01
ببینید تا وقتی که کواچ هست تیم همینه/ باید اول آناستازی رو بیاوریم بعد یک فیزیوتراپیست درجه یک بیاروم که اکنون نداریم/ بعد یه کمک مربی مانند این نام Josserand Arnaud/ بعد کمک مربی دوم مانند این نامRoberto Santilli/ تا مانند تیمهای دیگر حرفه ای شویم. شما تنها افتخارات اینها را ببینید/ایران چی داره کواچ نادون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
amin
+3 # amin 1394-06-28 16:26
من موندم این عبادی پور آخه کجاش بازیکن خوبیه هر چی توپ بش میدن یا میزنه اوت یا دفاع میشه ...
هم چنین میرزاجانپور با 205 سانت قد ژاپنی ها دفاعش میکردن....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی اورمولو
-10 # مهدی اورمولو 1394-06-28 21:31
به نقل از amin:
من موندم این عبادی پور آخه کجاش بازیکن خوبیه هر چی توپ بش میدن یا میزنه اوت یا دفاع میشه ...
هم چنین میرزاجانپور با 205 سانت قد ژاپنی ها دفاعش میکردن....

شما هنوز نمیدونی عبادی پور تو چه فاکتوری بهترین شده.و میای راجع به اسپکاش نظر میدی.
اینم در نظر بگیرید که توپهایی که خوب به پاسور نمیرسه همش به قدرتی ها ختم میشه.بنابراین این توپا با دو یا سه دفاع زده میشن.طبیعیه که بعضی وقتا دفاع هم بشن.
البته باید قدرتی زنا سعی کنن این توپها رو هم به امتیاز تبدیل کنن.تیم های بالاتر از ما الان تو این فاکتور از ما بهترن.چون بازیکن هایی مثل کوبیاک.میکا.سان در.انگابت.میخای لوف.خوانتورنو و.. رو دارن. عبادی پور هم تو اینجور توپ ها بهتر عمل میکنه.البته فقط وقتی که روحیه تیم خوبه.تنها مشکل عبادی پور اینه که وقتی استرس داره نمیتونه بازی خودشو ارائه کنه. و الا تو سرویس و اسپک هم توانایی بالایی داره.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
amin
0 # amin 1394-06-28 16:26
من موندم این عبادی پور آخه کجاش بازیکن خوبیه هر چی توپ بش میدن یا میزنه اوت یا دفاع میشه ...
هم چنین میرزاجانپور با 205 سانت قد ژاپنی ها دفاعش میکردن....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی اورمولو
0 # مهدی اورمولو 1394-06-28 21:31
نقل قول:
من موندم این عبادی پور آخه کجاش بازیکن خوبیه هر چی توپ بش میدن یا میزنه اوت یا دفاع میشه ...
هم چنین میرزاجانپور با 205 سانت قد ژاپنی ها دفاعش میکردن....
شما هنوز نمیدونی عبادی پور تو چه فاکتوری بهترین شده.و میای راجع به اسپکاش نظر میدی.
اینم در نظر بگیرید که توپهایی که خوب به پاسور نمیرسه همش به قدرتی ها ختم میشه.بنابراین این توپا با دو یا سه دفاع زده میشن.طبیعیه که بعضی وقتا دفاع هم بشن.
البته باید قدرتی زنا سعی کنن این توپها رو هم به امتیاز تبدیل کنن.تیم های بالاتر از ما الان تو این فاکتور از ما بهترن.چون بازیکن هایی مثل کوبیاک.میکا.سان در.انگابت.میخای لوف.خوانتورنو و.. رو دارن. عبادی پور هم تو اینجور توپ ها بهتر عمل میکنه.البته فقط وقتی که روحیه تیم خوبه.تنها مشکل عبادی پور اینه که وقتی استرس داره نمیتونه بازی خودشو ارائه کنه. و الا تو سرویس و اسپک هم توانایی بالایی داره.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سعيد
0 # سعيد 1394-06-28 17:36
ياشاسن ميلاد
ياشاسن موسوي
ياشاسن ازربايجان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سعيد
0 # سعيد 1394-06-28 17:36
ياشاسن ميلاد
ياشاسن موسوي
ياشاسن ازربايجان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
صمد
+4 # صمد 1394-06-28 18:16
موسوی بهترین بازیکن ایرانه که همیشه تو یه سطح بازی میکنه.
عبادی پور هنوز پخته نشده برای بازی های سخت .میرزاجانپورم که بازیش بگیر نگیر داره.
بهترین بازیکنان تو دیدار ژاپن موسوی .قائمی .محمودی وفائزی بودن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
+2 # محمد 1394-06-29 23:35
بازیکن سرعتی هیچوقت تعیین کننده نیست
همین موسوی هم بگیر نگیر داره - در کل بازی ها - همین بازی بهترین بازیش بود
هرچند نزدیک 4 تا خطای تور کرد در بازی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
صمد
0 # صمد 1394-06-28 18:16
موسوی بهترین بازیکن ایرانه که همیشه تو یه سطح بازی میکنه.
عبادی پور هنوز پخته نشده برای بازی های سخت .میرزاجانپورم که بازیش بگیر نگیر داره.
بهترین بازیکنان تو دیدار ژاپن موسوی .قائمی .محمودی وفائزی بودن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
0 # محمد 1394-06-29 23:35
بازیکن سرعتی هیچوقت تعیین کننده نیست
همین موسوی هم بگیر نگیر داره - در کل بازی ها - همین بازی بهترین بازیش بود
هرچند نزدیک 4 تا خطای تور کرد در بازی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
-10 # امین 1394-06-28 19:16
مدیریت از غرض متلب مرا درج نمی کند شرمسار باشید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
0 # امین 1394-06-28 19:16
مدیریت از غرض متلب مرا درج نمی کند شرمسار باشید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
فقط وفقط سید
+6 # فقط وفقط سید 1394-06-28 21:03
وای ،چه خبرخوبی البته که بهترازاینالیاقت شون هست
واقعابه سلطان تورجهان تبریک میگم وبراتون بهترین هاروارزومندم
سید واقعاعالی هست وخواهدبود
دمت گرم محمدموسوی عالی بودی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
فقط وفقط سید
0 # فقط وفقط سید 1394-06-28 21:03
وای ،چه خبرخوبی البته که بهترازاینالیاقت شون هست
واقعابه سلطان تورجهان تبریک میگم وبراتون بهترین هاروارزومندم
سید واقعاعالی هست وخواهدبود
دمت گرم محمدموسوی عالی بودی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علیرضا بافهم علمداری
-9 # علیرضا بافهم علمداری 1394-06-28 23:26
با سلام بر دوستان والیبالدوست و تمامی عزیزانی که بیننده وخواننده این نکته نظرهاهستند.به دور از هیاهوهای مغرضانه ونظرهای جانبدارانه اگر بعنوان یک هوادار،یک تماشاگر ؛یک بازیکن والیبال و یا یک ورزشدوست ایرانی که به عشق وطن وعلق ملی دنبال کننده ونظاره گر بازیهای تیم ملی والیبال هستیم و هستید باید قدرت تمیز وتشخیص خود را بقدری بالا بریم که واقعیتها را بصورت واقعی ببینیم نه با منظر خودخواهانه خود.سوا از نتایج خوب وبد تیم ملی والیبال نباید زحمات بازیکنان تیم را نادیده بگیریم.زحمات افزونی که بار سنگین آنرا بازیکنانی چون میلاد عبادی پور؛سعید معروف و مرندی و موسوی و...کشیده وتحمل میکنند تا سربلند از میدان خارج شوند.زدن انگ کم کاری و تمارض و ...به دور از انصاف بوده وباید متذکر شوم که بازیها فشرده وپشت سرهم میباشدو بازیکنان ما تا به آن حد واندازه از آمادگی نرسیده ونرسانده شده اند که چون ستاره های تیمهای قدرتمندبا فشارهای مضاعف تمرکز خود را (چه تیمی و چه فردی)از دست نداده و در اختیار تفکرات مربیان خود باشند.میلاد عبادی پور بعنوان یک پدیده جوان که گامهای ترقی وپیشرفت وپخته تر شدن را برمیدارد در آینده نزدیک حرفهای بسیاری برای زدن و قدرتنمایی دارد.هرچند زحمات او در تیم ایران از دیده های تیزبین کارشناسان جهانی ورزش والیبال پنهان نمانده و آنالیزورهای زبده همیشه در صدد آنالیز این جوان خوش آتیه ی ایرانی بوده اند بر خلاف نظر بسیاری از مغرضان و جانبداران!!!میل اد عبادی پور بازیکنی است بشاش ؛با شخصیت ومتعصب وجنگنده که اگر به او رخصت تلاش بیشتر در پشت خط یک سوم و روی تور داده شود خیلی بیشتر شاهد ایفای نقشهای موثرتر و مفیدتر از او خواهیم بود.ضمن خسته نباشید گفتن به میلاد ودیگر زحمتکشان تیم که صاحب افتخار برای خود وایران شده اند آرزو میکنم که تیم وبازیکنان با تمرکز و تلاش بیشتر نه خواسته های فدراسیون که بدنبال کسب رده هفتم وهشتم مسابقاتند بلکه به خواسته های خود ومردم وهواداران توجه بیشتر نموده وبا کسب پیروزیها وعناوین بهتر وبیشتر دل خود وخانواده ها وملت ایران را شاد وشادتر نمایند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
یونس
0 # یونس 1394-06-29 01:31
سلام‌ اقای علیرضا . نظر شما جز معدود نظراتی که بدور از تعصبات و یا تخریب بازیکن ها به دلیل بخل و‌کوته نظری هست و من واقعا از شما به خاطر این نظر کاملا منطقی تشکر میکنم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علیرضا بافهم علمداری
+1 # علیرضا بافهم علمداری 1394-06-30 01:38
سلام دوستان خوبم آقا یونس وسعید جان.شما لطف دارین ومن هم از شما ها متشکرم.وبا گفتن (زنده باد مخالفم)نوشته ومیگویم که نظر هر کس حتی مخالفان محترم بوده و همه برایم محترمندولیکن باید اذعان داشت که حقیقت امری است پذیرفتنی.خوبها خوبند وبدها باید بدنبال اصلا ح خودباشند.همه خوبان دست در دست هم داده اند تا والیبال ما در جهان جایگاه واقعی خود را یافته و هواداران وبازیکنان محبوبمان به حق شایسته خود برسند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علیرضا بافهم علمداری
0 # علیرضا بافهم علمداری 1394-06-28 23:26
با سلام بر دوستان والیبالدوست و تمامی عزیزانی که بیننده وخواننده این نکته نظرهاهستند.به دور از هیاهوهای مغرضانه ونظرهای جانبدارانه اگر بعنوان یک هوادار،یک تماشاگر ؛یک بازیکن والیبال و یا یک ورزشدوست ایرانی که به عشق وطن وعلق ملی دنبال کننده ونظاره گر بازیهای تیم ملی والیبال هستیم و هستید باید قدرت تمیز وتشخیص خود را بقدری بالا بریم که واقعیتها را بصورت واقعی ببینیم نه با منظر خودخواهانه خود.سوا از نتایج خوب وبد تیم ملی والیبال نباید زحمات بازیکنان تیم را نادیده بگیریم.زحمات افزونی که بار سنگین آنرا بازیکنانی چون میلاد عبادی پور؛سعید معروف و مرندی و موسوی و...کشیده وتحمل میکنند تا سربلند از میدان خارج شوند.زدن انگ کم کاری و تمارض و ...به دور از انصاف بوده وباید متذکر شوم که بازیها فشرده وپشت سرهم میباشدو بازیکنان ما تا به آن حد واندازه از آمادگی نرسیده ونرسانده شده اند که چون ستاره های تیمهای قدرتمندبا فشارهای مضاعف تمرکز خود را (چه تیمی و چه فردی)از دست نداده و در اختیار تفکرات مربیان خود باشند.میلاد عبادی پور بعنوان یک پدیده جوان که گامهای ترقی وپیشرفت وپخته تر شدن را برمیدارد در آینده نزدیک حرفهای بسیاری برای زدن و قدرتنمایی دارد.هرچند زحمات او در تیم ایران از دیده های تیزبین کارشناسان جهانی ورزش والیبال پنهان نمانده و آنالیزورهای زبده همیشه در صدد آنالیز این جوان خوش آتیه ی ایرانی بوده اند بر خلاف نظر بسیاری از مغرضان و جانبداران!!!میل اد عبادی پور بازیکنی است بشاش ؛با شخصیت ومتعصب وجنگنده که اگر به او رخصت تلاش بیشتر در پشت خط یک سوم و روی تور داده شود خیلی بیشتر شاهد ایفای نقشهای موثرتر و مفیدتر از او خواهیم بود.ضمن خسته نباشید گفتن به میلاد ودیگر زحمتکشان تیم که صاحب افتخار برای خود وایران شده اند آرزو میکنم که تیم وبازیکنان با تمرکز و تلاش بیشتر نه خواسته های فدراسیون که بدنبال کسب رده هفتم وهشتم مسابقاتند بلکه به خواسته های خود ومردم وهواداران توجه بیشتر نموده وبا کسب پیروزیها وعناوین بهتر وبیشتر دل خود وخانواده ها وملت ایران را شاد وشادتر نمایند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
یونس
0 # یونس 1394-06-29 01:31
سلام‌ اقای علیرضا . نظر شما جز معدود نظراتی که بدور از تعصبات و یا تخریب بازیکن ها به دلیل بخل و‌کوته نظری هست و من واقعا از شما به خاطر این نظر کاملا منطقی تشکر میکنم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علیرضا بافهم علمداری
0 # علیرضا بافهم علمداری 1394-06-30 01:38
سلام دوستان خوبم آقا یونس وسعید جان.شما لطف دارین ومن هم از شما ها متشکرم.وبا گفتن (زنده باد مخالفم)نوشته ومیگویم که نظر هر کس حتی مخالفان محترم بوده و همه برایم محترمندولیکن باید اذعان داشت که حقیقت امری است پذیرفتنی.خوبها خوبند وبدها باید بدنبال اصلا ح خودباشند.همه خوبان دست در دست هم داده اند تا والیبال ما در جهان جایگاه واقعی خود را یافته و هواداران وبازیکنان محبوبمان به حق شایسته خود برسند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ali
0 # ali 1394-06-29 02:29
آقا مشکل شاید تغییر قوانین هست خوردن به تور رو منظورمه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ali
0 # ali 1394-06-29 02:29
آقا مشکل شاید تغییر قوانین هست خوردن به تور رو منظورمه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سعيد
+2 # سعيد 1394-06-29 09:05
سلام عليرضا و يونس جان منم با شما هم عقيدم.عليرضا ممنون از متنت خيلي خوبه كه انسان ادب وبا فكر باشه.من دليل اين مخالفت چند نفرو با شما نميدونم ولي ازتون سپاسگزارم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سعيد
0 # سعيد 1394-06-29 09:05
سلام عليرضا و يونس جان منم با شما هم عقيدم.عليرضا ممنون از متنت خيلي خوبه كه انسان ادب وبا فكر باشه.من دليل اين مخالفت چند نفرو با شما نميدونم ولي ازتون سپاسگزارم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Ali
-3 # Ali 1394-06-29 11:41
قائمى دريافتاش از عبادى پور بهتره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Ali
0 # Ali 1394-06-29 11:41
قائمى دريافتاش از عبادى پور بهتره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
m6666666
+4 # m6666666 1394-06-29 18:24
بهترین خبری که شنیدم دیروز این بودکه گفتن سیدمحمدموسوی بهترین شدن
اقاعبادی پورم خوب بودن تبریک عرض میکنم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
m6666666
0 # m6666666 1394-06-29 18:24
بهترین خبری که شنیدم دیروز این بودکه گفتن سیدمحمدموسوی بهترین شدن
اقاعبادی پورم خوب بودن تبریک عرض میکنم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر

آخرین عناوین

  1. همه
  2. مطالب
  3. تصاویر
  4. ویدیوها