جدیدترین اخبار والیبال در کانال تلگرام ما عضویت

والیبال ایران: تیم ملی والیبال ایران در پنجمین دیدار خود از مسابقات جام جهانی 2015 با نتیجه 3 بر صفر مغلوب روسیه شد.

دیدار ایران روسیهبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ تیم ملی والیبال ایران در پنجمین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 از ساعت 14:10 به وقت تهران در سالن هاماماتسو آرنا مقابل روسیه، پرافتخارترین تیم این مسابقات قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 26 بر 24 ، 25 بر 18 ، 25 بر 20 مغلوب شد.

 

کواچ برای شروع مسابقه معروف، عبادی پور، موسوی، غلامی، مرندی، میرزاجانپور و غفور را انتخاب کرد. ایران بازی را با سرویس های خوب عبادی پور آغاز کرد. در امتیاز 8 بر 5 به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. موزرسکی و میخائیلوف در تیم روسیه در بیشتر حملات حضور داشتند و در اکثر صحنه ها توپ های این دو بازیکن پس از زخمی شدن توسط مدافعان ایران به بیرون می رفت. در امتیاز 18 تیم روسیه با سرویس های موزرسکی با ایران مساوی شد. سرویس های خوب موزرسکی روس ها را به امتیاز 22 رساند و ایران در امتیاز 19 ماند تا مهدوی جایگزین معروف شود. ست اول این مسابقه با نتیجه 26 بر 24 به سود شاگردان آلکنو تمام شد.

 

برای شروع ست دوم هم تغییری در ترکیب ایران ایجاد نشد. آلکنو، سرمربی روسیه در ست دوم این مسابقه با توجه به شرایط به لیبروهای خود بازی می داد. در این ست هم روس ها عملکرد خوبی در زدن سرویس داشتند، اما ملی پوشان ایران هم در این فاکتور تقویت شدند و عملکرد بهتری داشتند. در حالی که دو تیم در امتیاز 15 مساوی بودند روس ها با سرویس تیخوتین به امتیاز 16 رسیدند. در حالی که ایران 3 امتیاز از حریف خود عقب افتاده بود مهدوی جایگزین معروف شد و پس از آن میرزاجانپور که جای خود را به قائمی داده بود بازهم وارد زمین شد. ست دوم با بازی کم نقص روس ها و البته کمی هم اشتباهات تیم ایران با نتیجه 25 بر 18 به سود روسیه تمام شد.

 

ست سوم تیم ایران بدون تغییر نسبت به ترکیب اولیه بازی را آغاز کرد و توانست عملکرد بهتری در شروع بازی داشته باشد. در امتیاز 8 بر 5 به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. در حالی که دو تیم در امتیاز 8 مساوی شده بودند سرویس های خوب عبادی پور بازهم اختلاف دو تیم را به عدد 2 رساند و ایران توانست 11 بر 9 از حریف خود پیش بیفتد، اما در ادامه روس ها با تغییراتی که در ترکیب خود ایجاد کردند موفق شدند از ایران پیش بیفتند. ست سوم هم با نتیجه 25 بر 20 به سود روسیه تمام شد تا ملی پوشان ایران هیچ امتیازی از این مسابقه نگیرند.

 

تیم ایران از بازی های گذشته خود 2 پیروزی مقابل تونس و ونزوئلا و دو شکست مقابل لهستان و آرژانتین در کارنامه داشت. روسیه هم در 4 بازی قبلی خود یک شکست برابر لهستان و 3 پیروزی برابر آرژانتین، تونس و ونزوئلا کسب کرده است.

 

روزهای دوشنبه و سه شنبه مسابقات تعطیل خواهد بود و تیم ها به شهرهای اوساکا و تویاما سفر خواهند کرد تا از روز چهارشنبه مرحله دوم مسابقات جام جهانی 2015 والیبال را در این دو شهر پیگیری کنند.

گزارش از خبرنگار اعزامی فارس از ژاپن

عضویت در کانال تلگرام والیبال ایران

نوشتن دیدگاه


* دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
* ارسال پیام توسط یک نفر با نام های مختلف ممنوع است.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال

دیدگاه‌ها  

کاله
+4 # کاله 1394-06-22 16:09
معروف و کواچ اخراج بشن همه چی حله.ختم کلام
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
صحرا
+31 # صحرا 1394-06-22 16:18
خب اگه معروف اخراج شه تو برو جاش تا حال تیم بهتر شه. اگه کس بهتری ام داری ب تیم معرفی کن شاید آنالیزور افتخاریت کردن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
کاله
0 # کاله 1394-06-22 16:09
معروف و کواچ اخراج بشن همه چی حله.ختم کلام
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
صحرا
0 # صحرا 1394-06-22 16:18
خب اگه معروف اخراج شه تو برو جاش تا حال تیم بهتر شه. اگه کس بهتری ام داری ب تیم معرفی کن شاید آنالیزور افتخاریت کردن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حنیف
+48 # حنیف 1394-06-22 16:09
آقای داورزنی با این نیمکت فنی درجه یک! میخواستی تیم روی سکوی المپیک هم بره!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حنیف
0 # حنیف 1394-06-22 16:09
آقای داورزنی با این نیمکت فنی درجه یک! میخواستی تیم روی سکوی المپیک هم بره!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد
+8 # احمد 1394-06-22 16:12
خسته نباشید، تلاش کردید هر چند می تونستیم بهتر باشیم.

بدبیاری آوردیم، ست اول از دست دادن 7 امتیاز در سرویس خیلیه! شاید اگر ظریف بود می تونست تیم رو در این شرایط کمک کنه

به هر حال توی سرویسها خوب بودیم در حمله هم خوب بودیم ولی مشکلمون در دریافت و توپهای برگشتی بود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد
0 # احمد 1394-06-22 16:12
خسته نباشید، تلاش کردید هر چند می تونستیم بهتر باشیم.

بدبیاری آوردیم، ست اول از دست دادن 7 امتیاز در سرویس خیلیه! شاید اگر ظریف بود می تونست تیم رو در این شرایط کمک کنه

به هر حال توی سرویسها خوب بودیم در حمله هم خوب بودیم ولی مشکلمون در دریافت و توپهای برگشتی بود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
کاله
-7 # کاله 1394-06-22 16:14
بنظرم معروف از قصد بد بازی میکنه.پشت پرده فک کنم خبراییه.بنظرم معروف و کواچ مشکل تیم و عامل فساد هستن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
+1 # مازیار 1394-06-22 16:52
به نقل از کاله:
بنظرم معروف از قصد بد بازی میکنه.پشت پرده فک کنم خبراییه.بنظرم معروف و کواچ مشکل تیم و عامل فساد هستن.

امیدوارم آقای داورزنی بعد از اتمام جام جهانی کواچ رو اخراج کنه............ .....خسته شدم..........او ن موقع که که وارد ایران شد گفتم ای داد بیداد.......... .......سکوت کردیم و هیچی نگفتیم......... ..........علان دیگه وقتشه.......... ....آقایون و خانومها ما به روسیه نباختیم. از تمام حریفها قدرتر کواچه. نمیدونم متوجه شدین تو بازیهایی که تا به علان دیدیم یا نه. وقتی به بازیکنا نگاه میکنی از کواچ با روحیه تر هستن و وقتی کواچ رو نشون میده اصلاً نباید بهش توجه کرد چون آدم فکر میکنه علان یه اتفاق ناگوار میافته انقد این بشر استرس داره. تیم خوب مربی خوب و روانشاس خوب میخواد که ما علان نداریم.
نکته : اگه تیممون بازی رو خوب جلو میبره به خاطر هوش و استعداد و مهارت خودشونه ولی اگه میبازن در عین خوب بودن تو بازی با لهستان و روسیه به مربی ضعیف که هیچ سیستکم خاصی نداره که تغییر ایجاد کنه تو روند بازی. کار مربی همینه. بازیکنها مهارتشون فوق العاده س که مثلاً تا امتیاز 20 خوب هستن یا مثلاً 2 ست بردن اما مهارت آقای کواچ در مقابل مربیگری آلکنو و آنتیگا بعد از تغییرات فوق العاده شون تو تیمشون......... ............... خوب همینه که باختیم دیگه.
چون در مقابل ترفند و تاکتیکهای مربیایه عالی لهستان و آرژانتین و روسیه هیچ تفکری خنثی کننده نداره و اصلاً سیستمه دیگه تو تیم که موثر باشه نداره رکب میخوریم به نظر میاد آقای کواچ اومده کلاس مربیگری بگذرونه.
ختم کلام : آقای کواچ اینجا ایرانه - اینو یادت بمونه نه افغانستان - این بازیکنا میتونستن لهستان و روسیه رو ببرن. 2 ساله داریم تحملت میکنیم و دیگه حاضر به رویت چهره استرس زات نیستیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
راحیل خانوم
+5 # راحیل خانوم 1394-06-22 16:54
معروف بازی و طرز فکرش حرفه ای تر از این حرفاس جناب...اگه این طور نبود سعید معروف الان همچین جایگاهی نداشت تو والیبال ایران و دنیا...این طور فکر کردن درمورد معروف و کواچ واقعا بی انصافیه در حق زحمات و تلاششون
کواچ و همه بچه ها دارن زحمت میشکن.

کاله ...کاملا مشخصه از اونایی هستی که بری استادیوم واسه فوتبال تیمت گل بزنه دست و هورا...گل نزنه یا ببازه...هووو حیا کن. رها کن...

چه طرز فکریه شماها دارین.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
کاله
0 # کاله 1394-06-22 16:14
بنظرم معروف از قصد بد بازی میکنه.پشت پرده فک کنم خبراییه.بنظرم معروف و کواچ مشکل تیم و عامل فساد هستن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1394-06-22 16:52
نقل قول:
بنظرم معروف از قصد بد بازی میکنه.پشت پرده فک کنم خبراییه.بنظرم معروف و کواچ مشکل تیم و عامل فساد هستن.
امیدوارم آقای داورزنی بعد از اتمام جام جهانی کواچ رو اخراج کنه............ .....خسته شدم..........او ن موقع که که وارد ایران شد گفتم ای داد بیداد.......... .......سکوت کردیم و هیچی نگفتیم......... ..........علان دیگه وقتشه.......... ....آقایون و خانومها ما به روسیه نباختیم. از تمام حریفها قدرتر کواچه. نمیدونم متوجه شدین تو بازیهایی که تا به علان دیدیم یا نه. وقتی به بازیکنا نگاه میکنی از کواچ با روحیه تر هستن و وقتی کواچ رو نشون میده اصلاً نباید بهش توجه کرد چون آدم فکر میکنه علان یه اتفاق ناگوار میافته انقد این بشر استرس داره. تیم خوب مربی خوب و روانشاس خوب میخواد که ما علان نداریم.
نکته : اگه تیممون بازی رو خوب جلو میبره به خاطر هوش و استعداد و مهارت خودشونه ولی اگه میبازن در عین خوب بودن تو بازی با لهستان و روسیه به مربی ضعیف که هیچ سیستکم خاصی نداره که تغییر ایجاد کنه تو روند بازی. کار مربی همینه. بازیکنها مهارتشون فوق العاده س که مثلاً تا امتیاز 20 خوب هستن یا مثلاً 2 ست بردن اما مهارت آقای کواچ در مقابل مربیگری آلکنو و آنتیگا بعد از تغییرات فوق العاده شون تو تیمشون......... ............... خوب همینه که باختیم دیگه.
چون در مقابل ترفند و تاکتیکهای مربیایه عالی لهستان و آرژانتین و روسیه هیچ تفکری خنثی کننده نداره و اصلاً سیستمه دیگه تو تیم که موثر باشه نداره رکب میخوریم به نظر میاد آقای کواچ اومده کلاس مربیگری بگذرونه.
ختم کلام : آقای کواچ اینجا ایرانه - اینو یادت بمونه نه افغانستان - این بازیکنا میتونستن لهستان و روسیه رو ببرن. 2 ساله داریم تحملت میکنیم و دیگه حاضر به رویت چهره استرس زات نیستیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
راحیل خانوم
0 # راحیل خانوم 1394-06-22 16:54
معروف بازی و طرز فکرش حرفه ای تر از این حرفاس جناب...اگه این طور نبود سعید معروف الان همچین جایگاهی نداشت تو والیبال ایران و دنیا...این طور فکر کردن درمورد معروف و کواچ واقعا بی انصافیه در حق زحمات و تلاششون
کواچ و همه بچه ها دارن زحمت میشکن.

کاله ...کاملا مشخصه از اونایی هستی که بری استادیوم واسه فوتبال تیمت گل بزنه دست و هورا...گل نزنه یا ببازه...هووو حیا کن. رها کن...

چه طرز فکریه شماها دارین.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد
+24 # احمد 1394-06-22 16:14
سهمیه المپیک پرید. نمی دونم تا کی قراره شاهد بازی خوب و نبردن و مقام نگرفتن باشیم. برای بالاتر از این رفتن باید یک تحولی در بازیکنها، مربی ... ایجاد بشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد
0 # احمد 1394-06-22 16:14
سهمیه المپیک پرید. نمی دونم تا کی قراره شاهد بازی خوب و نبردن و مقام نگرفتن باشیم. برای بالاتر از این رفتن باید یک تحولی در بازیکنها، مربی ... ایجاد بشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر
+4 # امیر 1394-06-22 16:14
نمیدونم چه بلایی سر معروف اومده اصلا شادابی قبلو نداره.درضمن مشخصه بدناشون اصلا آماده نیست.مربیمونم که اصلا تو باغ نبود فقط بلده دادبزنه تمرکز بازیکنارو خراب کنه.ست اول خوب بودیم ست دوم افتضاح ست سومم فقط تا امتیاز17البته باید به اینم توجه کنیم که روسیه دیگه اون تیم ضعیف لیگ جهانی نیست.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
+7 # مازیار 1394-06-22 16:54
به نقل از امیر:
نمیدونم چه بلایی سر معروف اومده اصلا شادابی قبلو نداره.درضمن مشخصه بدناشون اصلا آماده نیست.مربیمونم که اصلا تو باغ نبود فقط بلده دادبزنه تمرکز بازیکنارو خراب کنه.ست اول خوب بودیم ست دوم افتضاح ست سومم فقط تا امتیاز17البته باید به اینم توجه کنیم که روسیه دیگه اون تیم ضعیف لیگ جهانی نیست.

بازیکنا تو زمین شاداب بودن مربی استرس داشت و به خودش تسلط کافی نداشت.
آقای کواچ یادت بمونه ما حقمون برد بود هم با روسیه هم لهستان. یادت باشه اینجا ایرانه که داری دست باد میسپریش
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر
0 # امیر 1394-06-22 16:14
نمیدونم چه بلایی سر معروف اومده اصلا شادابی قبلو نداره.درضمن مشخصه بدناشون اصلا آماده نیست.مربیمونم که اصلا تو باغ نبود فقط بلده دادبزنه تمرکز بازیکنارو خراب کنه.ست اول خوب بودیم ست دوم افتضاح ست سومم فقط تا امتیاز17البته باید به اینم توجه کنیم که روسیه دیگه اون تیم ضعیف لیگ جهانی نیست.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1394-06-22 16:54
نقل قول:
نمیدونم چه بلایی سر معروف اومده اصلا شادابی قبلو نداره.درضمن مشخصه بدناشون اصلا آماده نیست.مربیمونم که اصلا تو باغ نبود فقط بلده دادبزنه تمرکز بازیکنارو خراب کنه.ست اول خوب بودیم ست دوم افتضاح ست سومم فقط تا امتیاز17البته باید به اینم توجه کنیم که روسیه دیگه اون تیم ضعیف لیگ جهانی نیست.
بازیکنا تو زمین شاداب بودن مربی استرس داشت و به خودش تسلط کافی نداشت.
آقای کواچ یادت بمونه ما حقمون برد بود هم با روسیه هم لهستان. یادت باشه اینجا ایرانه که داری دست باد میسپریش
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
کاله
-6 # کاله 1394-06-22 16:15
حالا معروف یه چن دیقه تو لیگ روسیه بازی کرده فک کرده کیه.ضعیفترین پاسور مسابقاته
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
کاله
0 # کاله 1394-06-22 16:15
حالا معروف یه چن دیقه تو لیگ روسیه بازی کرده فک کرده کیه.ضعیفترین پاسور مسابقاته
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
-18 # امین 1394-06-22 16:15
معروف افتضاح بود آقای ترکاشوند حرف درستی زد پاس های ایشون واسه همه تیمارو شده وبایدبه فکریه پاسور خوب دیگه بود خداروشکرهنوز حسینی هنوز خداحتفظی نکرده ومیتونه به تیم ملی کمک کنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
sara
+25 # sara 1394-06-22 16:15
نمیدونم چی شده که ست و بازیه برده رو میبازیم
اون از بازی با لهستان اینم از این!!
نگین اونا کورک و موزرسکیو دارن!!بازیکنای ما از اونا بیشتر نباشن کمترم نیستن!!
اشکال از یه جای دیگه ست..خیلی واضح هم همه میبینیمش!
اونا میخایلفشون دوتا دریافت نتونست بکنه سریع تعویضش کردن!
همین موزرسکی یه دونه! اسپک نخابوند تعویض شد!
فقط نمیدونم چرا ما علاقه ای به تعویض نداریم..اگه هم باشه آخر بازی که 6 امتیاز عقبیم! به ویدیو چکم که کلن اعتقادی نداریم..
امیدوارم تیم به روزهای اوج خودش برگرده..با هر ترفندی که شده..
ما بهترین بازیکنارو داریم..کار از یه جای دیگه میلنگه..
توقعمونم نرفته بالا والا..در مقایسه با بازی های قبلی این موضوع قابل مشاهدهست!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علي
-9 # علي 1394-06-22 17:09
به نقل از sara:
نمیدونم چی شده که ست و بازیه برده رو میبازیم
اون از بازی با لهستان اینم از این!!
نگین اونا کورک و موزرسکیو دارن!!بازیکنای ما از اونا بیشتر نباشن کمترم نیستن!!
اشکال از یه جای دیگه ست..خیلی واضح هم همه میبینیمش!
اونا میخایلفشون دوتا دریافت نتونست بکنه سریع تعویضش کردن!
همین موزرسکی یه دونه! اسپک نخابوند تعویض شد!
فقط نمیدونم چرا ما علاقه ای به تعویض نداریم..اگه هم باشه آخر بازی که 6 امتیاز عقبیم! به ویدیو چکم که کلن اعتقادی نداریم..
امیدوارم تیم به روزهای اوج خودش برگرده..با هر ترفندی که شده..
ما بهترین بازیکنارو داریم..کار از یه جای دیگه میلنگه..
توقعمونم نرفته بالا والا..در مقایسه با بازی های قبلی این موضوع قابل مشاهدهست!

عزيزم،تو بازيكناي اونارو با ما مقايسه نكن.
روسيه اكه فقط بازيكناي نيمكتشم بذاره تو زمين،مى تونه مدال المبيك بكيره.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
0 # امین 1394-06-22 16:15
معروف افتضاح بود آقای ترکاشوند حرف درستی زد پاس های ایشون واسه همه تیمارو شده وبایدبه فکریه پاسور خوب دیگه بود خداروشکرهنوز حسینی هنوز خداحتفظی نکرده ومیتونه به تیم ملی کمک کنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
sara
0 # sara 1394-06-22 16:15
نمیدونم چی شده که ست و بازیه برده رو میبازیم
اون از بازی با لهستان اینم از این!!
نگین اونا کورک و موزرسکیو دارن!!بازیکنای ما از اونا بیشتر نباشن کمترم نیستن!!
اشکال از یه جای دیگه ست..خیلی واضح هم همه میبینیمش!
اونا میخایلفشون دوتا دریافت نتونست بکنه سریع تعویضش کردن!
همین موزرسکی یه دونه! اسپک نخابوند تعویض شد!
فقط نمیدونم چرا ما علاقه ای به تعویض نداریم..اگه هم باشه آخر بازی که 6 امتیاز عقبیم! به ویدیو چکم که کلن اعتقادی نداریم..
امیدوارم تیم به روزهای اوج خودش برگرده..با هر ترفندی که شده..
ما بهترین بازیکنارو داریم..کار از یه جای دیگه میلنگه..
توقعمونم نرفته بالا والا..در مقایسه با بازی های قبلی این موضوع قابل مشاهدهست!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علي
0 # علي 1394-06-22 17:09
نقل قول:
نمیدونم چی شده که ست و بازیه برده رو میبازیم
اون از بازی با لهستان اینم از این!!
نگین اونا کورک و موزرسکیو دارن!!بازیکنای ما از اونا بیشتر نباشن کمترم نیستن!!
اشکال از یه جای دیگه ست..خیلی واضح هم همه میبینیمش!
اونا میخایلفشون دوتا دریافت نتونست بکنه سریع تعویضش کردن!
همین موزرسکی یه دونه! اسپک نخابوند تعویض شد!
فقط نمیدونم چرا ما علاقه ای به تعویض نداریم..اگه هم باشه آخر بازی که 6 امتیاز عقبیم! به ویدیو چکم که کلن اعتقادی نداریم..
امیدوارم تیم به روزهای اوج خودش برگرده..با هر ترفندی که شده..
ما بهترین بازیکنارو داریم..کار از یه جای دیگه میلنگه..
توقعمونم نرفته بالا والا..در مقایسه با بازی های قبلی این موضوع قابل مشاهدهست!
عزيزم،تو بازيكناي اونارو با ما مقايسه نكن.
روسيه اكه فقط بازيكناي نيمكتشم بذاره تو زمين،مى تونه مدال المبيك بكيره.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی.
+17 # علی. 1394-06-22 16:15
بابا جمع کنید بیاید ایران ول کنید والیبالو ، بیاید بریم تو کاره بیزینس پول تو بیزینسه، اینجوری هم پول در میبارید هم با آبروی 70 ملییون نفر بازی نمی کنید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نیایش
-2 # نیایش 1394-06-22 16:48
شما که اصلاً تو باغ نیستی چرا نظر میدی؟

بیزینس؟

می دونستی بازیکنای تیمم لی اصلاً حقوق ثابت ندارند؟

اونا برای کشورشون بازی می کنن.

اگه الآن داریم می بازیم به خاطر فشار روانی زیادیه که روی اوناست..

واقعا متأسفم که با یک برد طرفدارشون می شید و با یه باخت می زنید تو سرشون ..

شما طرفدار نیستید شما ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی.
0 # علی. 1394-06-22 16:15
بابا جمع کنید بیاید ایران ول کنید والیبالو ، بیاید بریم تو کاره بیزینس پول تو بیزینسه، اینجوری هم پول در میبارید هم با آبروی 70 ملییون نفر بازی نمی کنید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نیایش
0 # نیایش 1394-06-22 16:48
شما که اصلاً تو باغ نیستی چرا نظر میدی؟

بیزینس؟

می دونستی بازیکنای تیمم لی اصلاً حقوق ثابت ندارند؟

اونا برای کشورشون بازی می کنن.

اگه الآن داریم می بازیم به خاطر فشار روانی زیادیه که روی اوناست..

واقعا متأسفم که با یک برد طرفدارشون می شید و با یه باخت می زنید تو سرشون ..

شما طرفدار نیستید شما ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ایرانی
+7 # ایرانی 1394-06-22 16:15
مشکل ما بی غیرتی بازیکنا و کارنابلدی مربیه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
راحیل خانوم
+3 # راحیل خانوم 1394-06-22 17:12
بازیکنای ایرانی خوب غیرت دارن. واسه بازیا واقعا مایه میذارن... از جون و دل...همه میدونن مشکل از جای دیگه است

ایرانی...انقد بی انصاف نباش. بچه های والیبال ایران و بی غیرتی؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ایرانی
0 # ایرانی 1394-06-22 16:15
مشکل ما بی غیرتی بازیکنا و کارنابلدی مربیه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
راحیل خانوم
0 # راحیل خانوم 1394-06-22 17:12
بازیکنای ایرانی خوب غیرت دارن. واسه بازیا واقعا مایه میذارن... از جون و دل...همه میدونن مشکل از جای دیگه است

ایرانی...انقد بی انصاف نباش. بچه های والیبال ایران و بی غیرتی؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Hero6
+26 # Hero6 1394-06-22 16:16
از توپ های برگشتی هیییییییچ استفاده ای نکردیم +توپ گیری عالیه روس ها+استرس بی اندازه بچه ها و عدم تمرکز +عملکرد نه چندان خوب معروف+موزرسکی ینی کل تیم روسیه رو کاکل این میچرخه+عملکرد ضعیف اسپکرای ما ک یه بخشش ب پاسور برمیگرده یه بخشش ب خود مهاجم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Hero6
0 # Hero6 1394-06-22 16:16
از توپ های برگشتی هیییییییچ استفاده ای نکردیم +توپ گیری عالیه روس ها+استرس بی اندازه بچه ها و عدم تمرکز +عملکرد نه چندان خوب معروف+موزرسکی ینی کل تیم روسیه رو کاکل این میچرخه+عملکرد ضعیف اسپکرای ما ک یه بخشش ب پاسور برمیگرده یه بخشش ب خود مهاجم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر ا
+24 # امیر ا 1394-06-22 16:16
حالا بازم بیاید بگید چرا موج مثبت نمیفرستید به تیم.واقعا که خوب دارن بازی میکنن با احساسات ملت.بازیکن 40 ساله روس ها بهتر از میزاجاپور 23 بود.کواچ دیگه این آخرا گیج شده بود قائمی رو به جای غفور گذاشته بود پشت خط.معروف هم که با این پاساش سنگ تموم گذاشت.آقای داورزنی یه کارایی باید انجام داد....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر ا
0 # امیر ا 1394-06-22 16:16
حالا بازم بیاید بگید چرا موج مثبت نمیفرستید به تیم.واقعا که خوب دارن بازی میکنن با احساسات ملت.بازیکن 40 ساله روس ها بهتر از میزاجاپور 23 بود.کواچ دیگه این آخرا گیج شده بود قائمی رو به جای غفور گذاشته بود پشت خط.معروف هم که با این پاساش سنگ تموم گذاشت.آقای داورزنی یه کارایی باید انجام داد....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حسن
-2 # حسن 1394-06-22 16:18
کسایی که درباره ی معرف چیزی نمیدونند نظر ندند . وقتی دریافت کننده ها نمی تونند توپ رو دریافت کنند معروف باید چی کار کنه ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
راحیل خانوم
-6 # راحیل خانوم 1394-06-22 17:15
لایک حسن...لااایک

یه سری فقط نتیجه حالیشونه و از والیبال هیچی نمیدونن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حسن
0 # حسن 1394-06-22 16:18
کسایی که درباره ی معرف چیزی نمیدونند نظر ندند . وقتی دریافت کننده ها نمی تونند توپ رو دریافت کنند معروف باید چی کار کنه ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
راحیل خانوم
0 # راحیل خانوم 1394-06-22 17:15
لایک حسن...لااایک

یه سری فقط نتیجه حالیشونه و از والیبال هیچی نمیدونن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
آرش
+24 # آرش 1394-06-22 16:18
آقای کواچ کلاس آموزش مربی گری با نصف قیمت بازار برگذار میشود ، اگه می خوای یه چیزی یاد بگیری بعد نیس تو این کلاسا شرکت کنی تا با اعصاب مردم بازی نکنی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
آرش
0 # آرش 1394-06-22 16:18
آقای کواچ کلاس آموزش مربی گری با نصف قیمت بازار برگذار میشود ، اگه می خوای یه چیزی یاد بگیری بعد نیس تو این کلاسا شرکت کنی تا با اعصاب مردم بازی نکنی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
فرزاد
+14 # فرزاد 1394-06-22 16:18
بازم بهانه هاى الكى اقاى داورزنى بليط برزيلت باطل شد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
فرزاد
0 # فرزاد 1394-06-22 16:18
بازم بهانه هاى الكى اقاى داورزنى بليط برزيلت باطل شد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهران
+26 # مهران 1394-06-22 16:19
واقعا داغون شدیم یکی از معدود دلخوشیها ی ما والیبال که اونم جناب کوچ به این روز انداختش.چرا آقای داورزنی واقعا چرا.این مربی چی به والیبال ما اضافه کرده .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهران
0 # مهران 1394-06-22 16:19
واقعا داغون شدیم یکی از معدود دلخوشیها ی ما والیبال که اونم جناب کوچ به این روز انداختش.چرا آقای داورزنی واقعا چرا.این مربی چی به والیبال ما اضافه کرده .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
emir
+23 # emir 1394-06-22 16:21
کواچ لیاقت تیم ملی رو نداره .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
emir
0 # emir 1394-06-22 16:21
کواچ لیاقت تیم ملی رو نداره .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
فرزاد
-25 # فرزاد 1394-06-22 16:21
كواچ مقصر نيست اين بازيكنان كه بى غيرت بازى مىكنند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
فرزاد
0 # فرزاد 1394-06-22 16:21
كواچ مقصر نيست اين بازيكنان كه بى غيرت بازى مىكنند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
فر هاد
+35 # فر هاد 1394-06-22 16:22
آقا منم می خوام سرمربی والیبال شم بخدا کاری نداره، عین کواچ کنار زمین وایمیستی لباتم غنچه می کنی، خیلی راحته......
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نیایش
-17 # نیایش 1394-06-22 16:37
خخخ خیلی اینو باحال اومدی داداش ولی شما که قبل از بازی ها رو ندیدی که این حرفو می زنی...

می دونی مربی چه قدر باید روی کار بازیکنا دقت کنه و بهشون تذکر بده ...


چشم همه به مربیه!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
فر هاد
0 # فر هاد 1394-06-22 16:22
آقا منم می خوام سرمربی والیبال شم بخدا کاری نداره، عین کواچ کنار زمین وایمیستی لباتم غنچه می کنی، خیلی راحته......
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نیایش
0 # نیایش 1394-06-22 16:37
خخخ خیلی اینو باحال اومدی داداش ولی شما که قبل از بازی ها رو ندیدی که این حرفو می زنی...

می دونی مربی چه قدر باید روی کار بازیکنا دقت کنه و بهشون تذکر بده ...


چشم همه به مربیه!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ابراهیم باوندی
+21 # ابراهیم باوندی 1394-06-22 16:22
سلام
آقای محمدی راد بهش میاد که مربی تیم قهرمان جهان باشد؟
موش نمی‌‌ره توسوراخ جارو...
از کره وژاپن باختین حالا فکر برد ایتالیا بودین؟
تو جام واگنر چهارم شدین ( از چهار تا) می خواستین تو جام جهانی اول بشین
موشه بدجوری تو سوراخ گیر نکرده؟
آقای رئیس شما گفته بودین تیم ب وقهرمانی آسیا و تیم امید و ... رو فدای المپیک کردین. میشه بگین کدوم المپیک ؟
شما قبل از بازیها از ترس باخت گفتین که پنجم ویا ششم نیتجه مطلوب شماست. خب تیم اول تا چهارم مشخصه که ایتالیا ' امریکا ' لهستان و روسیه هستند. تیم پنجمی کدوم تیم بود که باید انتظار باخت از اون تیم روهم داشته باشیم؟ ژاپنه؟
هنوزم فکرمی کنین زمان تقدیر از آقای رئیس فرانرسیده؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ابراهیم باوندی
0 # ابراهیم باوندی 1394-06-22 16:22
سلام
آقای محمدی راد بهش میاد که مربی تیم قهرمان جهان باشد؟
موش نمی‌‌ره توسوراخ جارو...
از کره وژاپن باختین حالا فکر برد ایتالیا بودین؟
تو جام واگنر چهارم شدین ( از چهار تا) می خواستین تو جام جهانی اول بشین
موشه بدجوری تو سوراخ گیر نکرده؟
آقای رئیس شما گفته بودین تیم ب وقهرمانی آسیا و تیم امید و ... رو فدای المپیک کردین. میشه بگین کدوم المپیک ؟
شما قبل از بازیها از ترس باخت گفتین که پنجم ویا ششم نیتجه مطلوب شماست. خب تیم اول تا چهارم مشخصه که ایتالیا ' امریکا ' لهستان و روسیه هستند. تیم پنجمی کدوم تیم بود که باید انتظار باخت از اون تیم روهم داشته باشیم؟ ژاپنه؟
هنوزم فکرمی کنین زمان تقدیر از آقای رئیس فرانرسیده؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ali lalas
+17 # ali lalas 1394-06-22 16:22
اعصاب مونو خورد کردین نمیخواد اصلا بازی کنین پاشین جمع کنین بیاین بابا .

دیوونمون کردن .
هی‌ هرچی‌ میگیم فدای سرتون ، عیب نداره ، بی‌خیال ، انشا‌الله بازی‌های بعد ، ناامید نشین …… بسه دیگه بابا ما رو اسکول کردین .

انقدر که سرِ نماز اینا رو دعا کردیم خودمون رو دعا نمی‌کنیم .
تا کی‌ باید از این لهستان هیچ چی‌ ندار که فقط جنگِ روانی‌ بلده راه بندازه ببازیم .
حالا هم روسیه .

اگر هم میخواین مربی بدبختتون رو هم کلّه کنین حدِ اقل مردونه بازی کنین . مرد باشین .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نیایش
+15 # نیایش 1394-06-22 16:39
آره به نظر من باید برای تیم یک روانشناس خوب بیارن ک بهشون روحیه بده.

بچه ها زود خودشونو می بازن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
راحیل خانوم
-5 # راحیل خانوم 1394-06-22 17:26
مربی خوب باشه و مدیریت تیم دستش باشه تیم روانشناس نمیخواد

مربی از نظر فنی خوب باشه بدونه کی چیکار کنه و چه جوری بازی و بچه ها رو مدیریت کنه روجیه همه سرجاش میمونه...

با مسکن که مریض درمون نمیشه آبجی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ali lalas
0 # ali lalas 1394-06-22 16:22
اعصاب مونو خورد کردین نمیخواد اصلا بازی کنین پاشین جمع کنین بیاین بابا .

دیوونمون کردن .
هی‌ هرچی‌ میگیم فدای سرتون ، عیب نداره ، بی‌خیال ، انشا‌الله بازی‌های بعد ، ناامید نشین …… بسه دیگه بابا ما رو اسکول کردین .

انقدر که سرِ نماز اینا رو دعا کردیم خودمون رو دعا نمی‌کنیم .
تا کی‌ باید از این لهستان هیچ چی‌ ندار که فقط جنگِ روانی‌ بلده راه بندازه ببازیم .
حالا هم روسیه .

اگر هم میخواین مربی بدبختتون رو هم کلّه کنین حدِ اقل مردونه بازی کنین . مرد باشین .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نیایش
0 # نیایش 1394-06-22 16:39
آره به نظر من باید برای تیم یک روانشناس خوب بیارن ک بهشون روحیه بده.

بچه ها زود خودشونو می بازن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
راحیل خانوم
0 # راحیل خانوم 1394-06-22 17:26
مربی خوب باشه و مدیریت تیم دستش باشه تیم روانشناس نمیخواد

مربی از نظر فنی خوب باشه بدونه کی چیکار کنه و چه جوری بازی و بچه ها رو مدیریت کنه روجیه همه سرجاش میمونه...

با مسکن که مریض درمون نمیشه آبجی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
رضا
+9 # رضا 1394-06-22 16:24
سلام
من نمی دونم بازی مقابل روسیه که این قدر قد بلند هستن ایران چرا دفاع رو قد بلند نمیکنه خوب ما هم در نیمکت نشینامون قد بلند داریم چرا کواچ به اونا بازی نمیده و........ این طور میشه که در مقابل روسیه میبازیم حق مونه ........!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
رضا
0 # رضا 1394-06-22 16:24
سلام
من نمی دونم بازی مقابل روسیه که این قدر قد بلند هستن ایران چرا دفاع رو قد بلند نمیکنه خوب ما هم در نیمکت نشینامون قد بلند داریم چرا کواچ به اونا بازی نمیده و........ این طور میشه که در مقابل روسیه میبازیم حق مونه ........!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
12
-7 # 12 1394-06-22 16:26
من گمونم معروف رفت روسیه تیم همون موقع خراب شد !
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
+2 # مازیار 1394-06-23 08:12
به نقل از 12:
من گمونم معروف رفت روسیه تیم همون موقع خراب شد !

من هم احساس میکنم معروف انگار دیگه اون معروف سابق نیست عالیه ولی اون موقعها بی نظیر بود. انگار نباید میرفت
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
12
0 # 12 1394-06-22 16:26
من گمونم معروف رفت روسیه تیم همون موقع خراب شد !
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1394-06-23 08:12
نقل قول:
من گمونم معروف رفت روسیه تیم همون موقع خراب شد !
من هم احساس میکنم معروف انگار دیگه اون معروف سابق نیست عالیه ولی اون موقعها بی نظیر بود. انگار نباید میرفت
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
والی
+16 # والی 1394-06-22 16:26
آقای داورزنی !تیم رو در بازی های اسیایی شرکت ندادی و خودبرتر بینی کاذب به تیم تزریق کردی.هم قهرمانی اسیا رو از ایران به ژاپن تقدیم کردی و هم تیم ملی تون که اون موقع هی می نشستین و جلوی دوربین رسانه ها باد توی غبغب مینداختین که هدف ما کسب سهمیه در مسابقات جهانی هست فقط تونسته دو تیم تونس و ونزوئلا رو ببره که سایر تیمها هم اونارو بردن! این بود برنامه بلندمدت منسجمتون؟
عاقبت تیمی که دچار خود برتر بینی میشه تا حدی که دیگه توی مسابقات قاره خودش افتخار حضور نمیده همینه!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
والی
0 # والی 1394-06-22 16:26
آقای داورزنی !تیم رو در بازی های اسیایی شرکت ندادی و خودبرتر بینی کاذب به تیم تزریق کردی.هم قهرمانی اسیا رو از ایران به ژاپن تقدیم کردی و هم تیم ملی تون که اون موقع هی می نشستین و جلوی دوربین رسانه ها باد توی غبغب مینداختین که هدف ما کسب سهمیه در مسابقات جهانی هست فقط تونسته دو تیم تونس و ونزوئلا رو ببره که سایر تیمها هم اونارو بردن! این بود برنامه بلندمدت منسجمتون؟
عاقبت تیمی که دچار خود برتر بینی میشه تا حدی که دیگه توی مسابقات قاره خودش افتخار حضور نمیده همینه!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
زهره
+28 # زهره 1394-06-22 16:26
کنار گذاشتن فرهاد ظریف و تشکری به عنوان مهره ها بسیار تاثیر گذار،عدم استفاده از 12 بازیکن به صورت چرخشی در هر تورنمنتی که باعث خستگی مفرط و بی انگیزه گی و خالی شدن قوای نفرات اصلی و نیز افت محسوس و بی روحیه شدن و از دست دادن اعتماد بنفس نفرات ذخیره و نیمکت نشین می شود ، عدم استفاده از بقیه استعداد ها و نفرات شایسته که با وجود داشتن انگیزه مضاعف برای نشان دادن شایستگی هایشان
امروز واقعا ناامید شدم و چقدر حرص خوردم بچه ها بی انگیزه و از لحاظ روحی داغون کادر فنی هم بدتر از اون بازی برده با لهستان رو باختیم بازی امروز رو هم که چیزی نگم بهتره . تا دیر نشده یا باید کواچ اخراج بشه یا حداقل یک دستیار درجه یک و با تجربه کنار کواچ قرار بگیره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ع ن
-27 # ع ن 1394-06-22 16:37
بابا تا همینجا هم اومدن دمشون گرم بیخود هی تیم رو بزرگ نکنید بضاعت والیبال ما همینه و بس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1394-06-23 08:14
به نقل از زهره:
کنار گذاشتن فرهاد ظریف و تشکری به عنوان مهره ها بسیار تاثیر گذار،عدم استفاده از 12 بازیکن به صورت چرخشی در هر تورنمنتی که باعث خستگی مفرط و بی انگیزه گی و خالی شدن قوای نفرات اصلی و نیز افت محسوس و بی روحیه شدن و از دست دادن اعتماد بنفس نفرات ذخیره و نیمکت نشین می شود ، عدم استفاده از بقیه استعداد ها و نفرات شایسته که با وجود داشتن انگیزه مضاعف برای نشان دادن شایستگی هایشان
امروز واقعا ناامید شدم و چقدر حرص خوردم بچه ها بی انگیزه و از لحاظ روحی داغون کادر فنی هم بدتر از اون بازی برده با لهستان رو باختیم بازی امروز رو هم که چیزی نگم بهتره . تا دیر نشده یا باید کواچ اخراج بشه یا حداقل یک دستیار درجه یک و با تجربه کنار کواچ قرار بگیره

آفرین.............
آقای داورزنی به خدا مربی داخلی خودمون از کواچ ها خیلی بهترن.......... .نری یه وقت دوباره یکی دیگه مثل اونو بیاری ها. یه روانشناس خوبم تو تیم بذار
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
زهره
0 # زهره 1394-06-22 16:26
کنار گذاشتن فرهاد ظریف و تشکری به عنوان مهره ها بسیار تاثیر گذار،عدم استفاده از 12 بازیکن به صورت چرخشی در هر تورنمنتی که باعث خستگی مفرط و بی انگیزه گی و خالی شدن قوای نفرات اصلی و نیز افت محسوس و بی روحیه شدن و از دست دادن اعتماد بنفس نفرات ذخیره و نیمکت نشین می شود ، عدم استفاده از بقیه استعداد ها و نفرات شایسته که با وجود داشتن انگیزه مضاعف برای نشان دادن شایستگی هایشان
امروز واقعا ناامید شدم و چقدر حرص خوردم بچه ها بی انگیزه و از لحاظ روحی داغون کادر فنی هم بدتر از اون بازی برده با لهستان رو باختیم بازی امروز رو هم که چیزی نگم بهتره . تا دیر نشده یا باید کواچ اخراج بشه یا حداقل یک دستیار درجه یک و با تجربه کنار کواچ قرار بگیره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ع ن
0 # ع ن 1394-06-22 16:37
بابا تا همینجا هم اومدن دمشون گرم بیخود هی تیم رو بزرگ نکنید بضاعت والیبال ما همینه و بس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1394-06-23 08:14
نقل قول:
کنار گذاشتن فرهاد ظریف و تشکری به عنوان مهره ها بسیار تاثیر گذار،عدم استفاده از 12 بازیکن به صورت چرخشی در هر تورنمنتی که باعث خستگی مفرط و بی انگیزه گی و خالی شدن قوای نفرات اصلی و نیز افت محسوس و بی روحیه شدن و از دست دادن اعتماد بنفس نفرات ذخیره و نیمکت نشین می شود ، عدم استفاده از بقیه استعداد ها و نفرات شایسته که با وجود داشتن انگیزه مضاعف برای نشان دادن شایستگی هایشان
امروز واقعا ناامید شدم و چقدر حرص خوردم بچه ها بی انگیزه و از لحاظ روحی داغون کادر فنی هم بدتر از اون بازی برده با لهستان رو باختیم بازی امروز رو هم که چیزی نگم بهتره . تا دیر نشده یا باید کواچ اخراج بشه یا حداقل یک دستیار درجه یک و با تجربه کنار کواچ قرار بگیره
آفرین.............
آقای داورزنی به خدا مربی داخلی خودمون از کواچ ها خیلی بهترن.......... .نری یه وقت دوباره یکی دیگه مثل اونو بیاری ها. یه روانشناس خوبم تو تیم بذار
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمود
+24 # محمود 1394-06-22 16:31
با سلام
والیبال داره به سرنوشت فوتبال دچار میشه. حفظ پیروزیها و رتبه بدست آمده مهم تر از خود پیروزی است. هنوز هم شک دارین که از این کادر فنی کاری بر نمیاد؟ نذارین کار بجایی برسه که بگیم با ندیدن مسابقه والیبال ایران، چیزی رو از دست ندادیم. ما کلی برنامه ریزی کردیم و کارامون رو با زمان پخش این مسابقات هماهنگ کردیم از این ور اون ور زدیم تا این مسابقات رو ببینیم. اما بنظر میرسه وقتمون رو هدر دادیم. من اواسط ست سوم خوابم برد وقتی بیدار شدم دیدم چه خوب شد که خوابم برد حداقل بجای حرص خوردن یه استراحتی کردم.از ابتدا پیدا بود که این کادر فنی گره ای از تیم ملی باز نخواهد کرد. از حالا نگران تحقیر جلوی ژاپنی ها هستم. دیگه کم کم باید به قول رئیس فدراسیون فوتبال بگیم خب ما از کشورهایی مثل عراق و سوریه و افغانستان بهتریم. جای شکرش باقیه که. مگه نه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
+1 # مازیار 1394-06-23 08:18
به نقل از محمود:
با سلام
والیبال داره به سرنوشت فوتبال دچار میشه. حفظ پیروزیها و رتبه بدست آمده مهم تر از خود پیروزی است. هنوز هم شک دارین که از این کادر فنی کاری بر نمیاد؟ نذارین کار بجایی برسه که بگیم با ندیدن مسابقه والیبال ایران، چیزی رو از دست ندادیم. ما کلی برنامه ریزی کردیم و کارامون رو با زمان پخش این مسابقات هماهنگ کردیم از این ور اون ور زدیم تا این مسابقات رو ببینیم. اما بنظر میرسه وقتمون رو هدر دادیم. من اواسط ست سوم خوابم برد وقتی بیدار شدم دیدم چه خوب شد که خوابم برد حداقل بجای حرص خوردن یه استراحتی کردم.از ابتدا پیدا بود که این کادر فنی گره ای از تیم ملی باز نخواهد کرد. از حالا نگران تحقیر جلوی ژاپنی ها هستم. دیگه کم کم باید به قول رئیس فدراسیون فوتبال بگیم خب ما از کشورهایی مثل عراق و سوریه و افغانستان بهتریم. جای شکرش باقیه که. مگه نه؟

این نقدها شاید اولش برای فدراسیون ناراحت کننده باشه اما بعداً به دردمون میخوره......... ......مرسی از کامنتت بد و بیراه نگفتی که............. دمت گرم.
جناب آقای داورزنی ازت تمنا دارم یه کادر فنیه ایرانیه خوب و تر و تمیز به همراه یه روانشناس برای تیم جایگزین این کار نا بلدا بکن. خواهشاً
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمود
0 # محمود 1394-06-22 16:31
با سلام
والیبال داره به سرنوشت فوتبال دچار میشه. حفظ پیروزیها و رتبه بدست آمده مهم تر از خود پیروزی است. هنوز هم شک دارین که از این کادر فنی کاری بر نمیاد؟ نذارین کار بجایی برسه که بگیم با ندیدن مسابقه والیبال ایران، چیزی رو از دست ندادیم. ما کلی برنامه ریزی کردیم و کارامون رو با زمان پخش این مسابقات هماهنگ کردیم از این ور اون ور زدیم تا این مسابقات رو ببینیم. اما بنظر میرسه وقتمون رو هدر دادیم. من اواسط ست سوم خوابم برد وقتی بیدار شدم دیدم چه خوب شد که خوابم برد حداقل بجای حرص خوردن یه استراحتی کردم.از ابتدا پیدا بود که این کادر فنی گره ای از تیم ملی باز نخواهد کرد. از حالا نگران تحقیر جلوی ژاپنی ها هستم. دیگه کم کم باید به قول رئیس فدراسیون فوتبال بگیم خب ما از کشورهایی مثل عراق و سوریه و افغانستان بهتریم. جای شکرش باقیه که. مگه نه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1394-06-23 08:18
نقل قول:
با سلام
والیبال داره به سرنوشت فوتبال دچار میشه. حفظ پیروزیها و رتبه بدست آمده مهم تر از خود پیروزی است. هنوز هم شک دارین که از این کادر فنی کاری بر نمیاد؟ نذارین کار بجایی برسه که بگیم با ندیدن مسابقه والیبال ایران، چیزی رو از دست ندادیم. ما کلی برنامه ریزی کردیم و کارامون رو با زمان پخش این مسابقات هماهنگ کردیم از این ور اون ور زدیم تا این مسابقات رو ببینیم. اما بنظر میرسه وقتمون رو هدر دادیم. من اواسط ست سوم خوابم برد وقتی بیدار شدم دیدم چه خوب شد که خوابم برد حداقل بجای حرص خوردن یه استراحتی کردم.از ابتدا پیدا بود که این کادر فنی گره ای از تیم ملی باز نخواهد کرد. از حالا نگران تحقیر جلوی ژاپنی ها هستم. دیگه کم کم باید به قول رئیس فدراسیون فوتبال بگیم خب ما از کشورهایی مثل عراق و سوریه و افغانستان بهتریم. جای شکرش باقیه که. مگه نه؟
این نقدها شاید اولش برای فدراسیون ناراحت کننده باشه اما بعداً به دردمون میخوره......... ......مرسی از کامنتت بد و بیراه نگفتی که............. دمت گرم.
جناب آقای داورزنی ازت تمنا دارم یه کادر فنیه ایرانیه خوب و تر و تمیز به همراه یه روانشناس برای تیم جایگزین این کار نا بلدا بکن. خواهشاً
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
والی
+12 # والی 1394-06-22 16:32
واقعا تیم شاداب نیست، اصلا تو چهره بازیکنا دقت کنی عصبی و ناراحت به نظر میان انگار به زور و جبر بردنشون
کواچ هم که استرس از چهرش میباره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
والی
0 # والی 1394-06-22 16:32
واقعا تیم شاداب نیست، اصلا تو چهره بازیکنا دقت کنی عصبی و ناراحت به نظر میان انگار به زور و جبر بردنشون
کواچ هم که استرس از چهرش میباره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
emir
+8 # emir 1394-06-22 16:34
دوستانی که همش از معروف گلایه میکنند. من اصلا طرف معروف رو نمیگرم . اگر شما یه پاسور بهتر از معروف میشناسین که بیاد به تیم ملی خودشم در این سطح کمک کنه بسم اله معرفی کنین. من چن سال پیش همین حدس رو میزدم که ما یه روزی در پاسور به مشکل بر خواهیم خورد . اینم از این روز معروف کم کم میخواد بازنشست بشه و ما هیچ کی رو نداریم بیاریم عوض معروف. دوستان امیر حسینی هم با این که با هوش و پاسور خوبی هست ولی باید قبول کنیم اونم پیر شده و اصلا شرایط اینو نداره که دوباره برگرده تیم ملی .
من فقط فقط میتونم بگم اقای کواچ در این شرایط فقط مایه ننگه تیم هست.
نه تعویض به موقع میکنه , نه درست تایم اوت میگره .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
+1 # مازیار 1394-06-23 08:40
به نقل از emir:
دوستانی که همش از معروف گلایه میکنند. من اصلا طرف معروف رو نمیگرم . اگر شما یه پاسور بهتر از معروف میشناسین که بیاد به تیم ملی خودشم در این سطح کمک کنه بسم اله معرفی کنین. من چن سال پیش همین حدس رو میزدم که ما یه روزی در پاسور به مشکل بر خواهیم خورد . اینم از این روز معروف کم کم میخواد بازنشست بشه و ما هیچ کی رو نداریم بیاریم عوض معروف. دوستان امیر حسینی هم با این که با هوش و پاسور خوبی هست ولی باید قبول کنیم اونم پیر شده و اصلا شرایط اینو نداره که دوباره برگرده تیم ملی .
من فقط فقط میتونم بگم اقای کواچ در این شرایط فقط مایه ننگه تیم هست.
نه تعویض به موقع میکنه , نه درست تایم اوت میگره .

تعویض باید تو سیستم تیم تغییر ایجاد کنه اما متاسفانه چون آقای کواچ از تمامی ویژگیهای بازیکنا مطلع نیست تعویضهاش تو روند بازی تغییری ایجاد نمیکنه. تیم ایرانی که میتونه با سیستمهای متنوع و شناور بازیها رو بهتر انجام بده و حتی ببره با یک سیستم بازی میکنه و تنها مهارت بازیکنا یه وقتا باعث میشه با برد مواجه بشن. یعنی وقتی میبرن اصلاً کار کواچ نبوده کار غیرت و کار مهارت بازیکنا بوده.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
emir
0 # emir 1394-06-22 16:34
دوستانی که همش از معروف گلایه میکنند. من اصلا طرف معروف رو نمیگرم . اگر شما یه پاسور بهتر از معروف میشناسین که بیاد به تیم ملی خودشم در این سطح کمک کنه بسم اله معرفی کنین. من چن سال پیش همین حدس رو میزدم که ما یه روزی در پاسور به مشکل بر خواهیم خورد . اینم از این روز معروف کم کم میخواد بازنشست بشه و ما هیچ کی رو نداریم بیاریم عوض معروف. دوستان امیر حسینی هم با این که با هوش و پاسور خوبی هست ولی باید قبول کنیم اونم پیر شده و اصلا شرایط اینو نداره که دوباره برگرده تیم ملی .
من فقط فقط میتونم بگم اقای کواچ در این شرایط فقط مایه ننگه تیم هست.
نه تعویض به موقع میکنه , نه درست تایم اوت میگره .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1394-06-23 08:40
نقل قول:
دوستانی که همش از معروف گلایه میکنند. من اصلا طرف معروف رو نمیگرم . اگر شما یه پاسور بهتر از معروف میشناسین که بیاد به تیم ملی خودشم در این سطح کمک کنه بسم اله معرفی کنین. من چن سال پیش همین حدس رو میزدم که ما یه روزی در پاسور به مشکل بر خواهیم خورد . اینم از این روز معروف کم کم میخواد بازنشست بشه و ما هیچ کی رو نداریم بیاریم عوض معروف. دوستان امیر حسینی هم با این که با هوش و پاسور خوبی هست ولی باید قبول کنیم اونم پیر شده و اصلا شرایط اینو نداره که دوباره برگرده تیم ملی .
من فقط فقط میتونم بگم اقای کواچ در این شرایط فقط مایه ننگه تیم هست.
نه تعویض به موقع میکنه , نه درست تایم اوت میگره .
تعویض باید تو سیستم تیم تغییر ایجاد کنه اما متاسفانه چون آقای کواچ از تمامی ویژگیهای بازیکنا مطلع نیست تعویضهاش تو روند بازی تغییری ایجاد نمیکنه. تیم ایرانی که میتونه با سیستمهای متنوع و شناور بازیها رو بهتر انجام بده و حتی ببره با یک سیستم بازی میکنه و تنها مهارت بازیکنا یه وقتا باعث میشه با برد مواجه بشن. یعنی وقتی میبرن اصلاً کار کواچ نبوده کار غیرت و کار مهارت بازیکنا بوده.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ghs
+6 # ghs 1394-06-22 16:36
توی بازی داریم امتیاز از دست میدیم چرا همه به هم میگن >>> خوبه خوبه > خوبه خوبه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ghs
0 # ghs 1394-06-22 16:36
توی بازی داریم امتیاز از دست میدیم چرا همه به هم میگن >>> خوبه خوبه > خوبه خوبه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر
+15 # امیر 1394-06-22 16:36
قهرمانی اسیا رو ازدست دادیم فقط بخاطر اینکه این بازیکنان استراحت کنند بعد هم گفتن ما میخواییم تو جام واگنر برای قهرمانی بجنگیم که اون ابروریزی پیش اومد.سراخر هم گفتن ما دیگه کاملا اماده ایم و میخواهیم تو جام حهانی سنگ تموم بزاریم که تو همون مسابقه اول مقابل ارزانتین شکست خوردیمو کار تموم شد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
+1 # مازیار 1394-06-23 08:42
به نقل از امیر:
قهرمانی اسیا رو ازدست دادیم فقط بخاطر اینکه این بازیکنان استراحت کنند بعد هم گفتن ما میخواییم تو جام واگنر برای قهرمانی بجنگیم که اون ابروریزی پیش اومد.سراخر هم گفتن ما دیگه کاملا اماده ایم و میخواهیم تو جام حهانی سنگ تموم بزاریم که تو همون مسابقه اول مقابل ارزانتین شکست خوردیمو کار تموم شد

اول : آرژانتین بازی اول به ما خورد که خسته از سفر 30 ساعته و نبود غذای خوب که مجبور به وردن فست فود شدیم و ندادن سالن تمرین توپی و اینها. بعدش هم به لهستان و روسیه باختن که ناراحتی نداره اون هم با کواچ که از هر حریفی قدرتره.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر
-1 # امیر 1394-06-23 12:52
واقعا خیلی مسخره که همش در مورد خستگی بازیکنان میگید اون کسی که باید خسته باشه الان بارتوش کورک یا اندرسون امریکاایی باشه که پشت سر هم تو تورنومنت های سخت شرکت میکنند بازیکنان ما که تو لیگ امسال فقط تفریح کردند چرا اونا هیچوقت در مورد خستگی نمیگن .........همیشه ما ایرانی ها خسته ایم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر
0 # امیر 1394-06-22 16:36
قهرمانی اسیا رو ازدست دادیم فقط بخاطر اینکه این بازیکنان استراحت کنند بعد هم گفتن ما میخواییم تو جام واگنر برای قهرمانی بجنگیم که اون ابروریزی پیش اومد.سراخر هم گفتن ما دیگه کاملا اماده ایم و میخواهیم تو جام حهانی سنگ تموم بزاریم که تو همون مسابقه اول مقابل ارزانتین شکست خوردیمو کار تموم شد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1394-06-23 08:42
نقل قول:
قهرمانی اسیا رو ازدست دادیم فقط بخاطر اینکه این بازیکنان استراحت کنند بعد هم گفتن ما میخواییم تو جام واگنر برای قهرمانی بجنگیم که اون ابروریزی پیش اومد.سراخر هم گفتن ما دیگه کاملا اماده ایم و میخواهیم تو جام حهانی سنگ تموم بزاریم که تو همون مسابقه اول مقابل ارزانتین شکست خوردیمو کار تموم شد
اول : آرژانتین بازی اول به ما خورد که خسته از سفر 30 ساعته و نبود غذای خوب که مجبور به وردن فست فود شدیم و ندادن سالن تمرین توپی و اینها. بعدش هم به لهستان و روسیه باختن که ناراحتی نداره اون هم با کواچ که از هر حریفی قدرتره.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر
0 # امیر 1394-06-23 12:52
واقعا خیلی مسخره که همش در مورد خستگی بازیکنان میگید اون کسی که باید خسته باشه الان بارتوش کورک یا اندرسون امریکاایی باشه که پشت سر هم تو تورنومنت های سخت شرکت میکنند بازیکنان ما که تو لیگ امسال فقط تفریح کردند چرا اونا هیچوقت در مورد خستگی نمیگن .........همیشه ما ایرانی ها خسته ایم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
والی
+8 # والی 1394-06-22 16:37
به نقل از والی:
آقای داورزنی !تیم رو در بازی های اسیایی شرکت ندادی و خودبرتر بینی کاذب به تیم تزریق کردی.هم قهرمانی اسیا رو از ایران به ژاپن تقدیم کردی و هم تیم ملی تون که اون موقع هی می نشستین و جلوی دوربین رسانه ها باد توی غبغب مینداختین که هدف ما کسب سهمیه در مسابقات جهانی هست فقط تونسته دو تیم تونس و ونزوئلا رو ببره که سایر تیمها هم اونارو بردن! این بود برنامه بلندمدت منسجمتون؟
عاقبت تیمی که دچار خود برتر بینی میشه تا حدی که دیگه توی مسابقات قاره خودش افتخار حضور نمیده همینه!!!





ضمن اینکه تنها نتیجه ای که از شرکت ندادن تیم ملی در مسابقات آسیایی عاید شد اعتماد به نفس خوبی هست که تیم ژاپن بدست آورد!! تا اونجا که در واگنر هم مارو برد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
والی
0 # والی 1394-06-22 16:37
نقل قول:
آقای داورزنی !تیم رو در بازی های اسیایی شرکت ندادی و خودبرتر بینی کاذب به تیم تزریق کردی.هم قهرمانی اسیا رو از ایران به ژاپن تقدیم کردی و هم تیم ملی تون که اون موقع هی می نشستین و جلوی دوربین رسانه ها باد توی غبغب مینداختین که هدف ما کسب سهمیه در مسابقات جهانی هست فقط تونسته دو تیم تونس و ونزوئلا رو ببره که سایر تیمها هم اونارو بردن! این بود برنامه بلندمدت منسجمتون؟
عاقبت تیمی که دچار خود برتر بینی میشه تا حدی که دیگه توی مسابقات قاره خودش افتخار حضور نمیده همینه!!!
ضمن اینکه تنها نتیجه ای که از شرکت ندادن تیم ملی در مسابقات آسیایی عاید شد اعتماد به نفس خوبی هست که تیم ژاپن بدست آورد!! تا اونجا که در واگنر هم مارو برد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ملیحه و مهدیه
+14 # ملیحه و مهدیه 1394-06-22 16:38
من خیلی ناراحتم.... این نتایج حق بچه های ما نبود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
+3 # مازیار 1394-06-23 08:59
به نقل از ملیحه و مهدیه:
من خیلی ناراحتم.... این نتایج حق بچه های ما نبود

که با وجود آقای کواچ این ناحق رو بدست آوردیم. تلاش بازیکنا با برد همراه نشد.
بازیکنا تو زمین تنها هستن و کواچ به طرفشون استرس پرتاب میکنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ملیحه و مهدیه
0 # ملیحه و مهدیه 1394-06-22 16:38
من خیلی ناراحتم.... این نتایج حق بچه های ما نبود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1394-06-23 08:59
نقل قول:
من خیلی ناراحتم.... این نتایج حق بچه های ما نبود
که با وجود آقای کواچ این ناحق رو بدست آوردیم. تلاش بازیکنا با برد همراه نشد.
بازیکنا تو زمین تنها هستن و کواچ به طرفشون استرس پرتاب میکنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
+8 # محمد 1394-06-22 16:38
انتظار بیشتری داشتم از بچه ها............ چه باخت بدی بود
هیچ نقشه خاصی برای مهار مزرسکی نداشتن،...... خسته نباشن!.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
0 # محمد 1394-06-22 16:38
انتظار بیشتری داشتم از بچه ها............ چه باخت بدی بود
هیچ نقشه خاصی برای مهار مزرسکی نداشتن،...... خسته نباشن!.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
یاس
+20 # یاس 1394-06-22 16:39
کواچ فک کرده کیه؟؟اصلا بیلقت نداره،چراوقتی ولاسکو سرمربی بود،بچه ها باغیرت بودن،حالا شدن بی غیرت:-\
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
یاس
0 # یاس 1394-06-22 16:39
کواچ فک کرده کیه؟؟اصلا بیلقت نداره،چراوقتی ولاسکو سرمربی بود،بچه ها باغیرت بودن،حالا شدن بی غیرت:-\
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علیرضا ج
+20 # علیرضا ج 1394-06-22 16:39
مربی روسیه همه کار کرد تا روند امتیاز گیری تیم ما را مختل کند . تایم اوت های به موقع گرفت ، تغییر تاکتیک داد ، به بازیکن جوان میدان داد ، بازیکنی که 3 اشتباه پی در پی میکرد را بیرون میکشید تا ریکاوری شود و ... و در عوض مربی ما نه تایم اوت به موقع گرفت نه تغییر تاکتیک داد ، تعویض هایش کم ، تکراری ، قابل پیش بینی و نا کارآمد بود و نه به بازیکنان ذخیره و جوان میدان داد . من فقط محض یاد اوری میگویم که تیم ایران 4 سال قبل در همین مسابقات موفق شد تیم های لهستان ، صربستان و آرژانتین را ببرد ، تمامی این 3 برد 3-2 بود . در ان دوران تیم ما از تیم های فوق واقعا ضعیفتر بود اما هوش کادر فنی وقت در تعویض های به موقع ، تغییر تاکتیک های به موقع ، آماده سازی روحی و روانی و فنی بازیکنان جوان و استفاده به موقع از آنها در جریان بازی خصوصا در لحظاتی که کار گره میخورد و ... سبب شد تیم ایرات که در آن سال از 3 رقیبی مذکور که احتمال برد ما مقابلشان نزدیک به صفر بود 3 پیروزی به دست آورد آن هم در شرایطی که تیم ان سال از تیم امسال به مراتب ضعیفتر بود . نکته جالب هم این بود که آن مسابقات زمینه ساز ظهور 3 بازیکن جوان (امیر غفور ، فرهاد قائمی و پوریا فیاضی) بود که در آن مسابقات عملکرد خوبی را داشتند . اما امروز بعد از گذشت4 سال با بازیکنانی باترچربه تر و با سطح فنی بالاتر و تنها با کادر فنی متفاوت تیم ایران تا به امروز تمامی مسابقات خود را در برابر رقیبان اصلی خود باخته و به احتمال خیلی زیاد حداقل به تیم های امریکا و ایتالیا نیز خواهد باخت . ضمن اینکه هیچ چهره جدیدی در تیم به صورت جدی به کار گرفته نشد (حتی با وجود اشتباهات مکرر بازیکنان اصلی) و در نتیجه پدیده یا پدیده هایی (حتی در سطح والیبال ایران) نیز به والیبالمان معرفی نشدند.
حال من از شما میخواهم پیدا کنید پرتقال فروش را ؟!؟!؟!؟!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
راحیل خانوم
+4 # راحیل خانوم 1394-06-22 17:46
واقعا دم شما گرم با این تحلیل خوب

و متاسفم برای امثال sina و کاله . ....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علیرضا ج
0 # علیرضا ج 1394-06-22 16:39
مربی روسیه همه کار کرد تا روند امتیاز گیری تیم ما را مختل کند . تایم اوت های به موقع گرفت ، تغییر تاکتیک داد ، به بازیکن جوان میدان داد ، بازیکنی که 3 اشتباه پی در پی میکرد را بیرون میکشید تا ریکاوری شود و ... و در عوض مربی ما نه تایم اوت به موقع گرفت نه تغییر تاکتیک داد ، تعویض هایش کم ، تکراری ، قابل پیش بینی و نا کارآمد بود و نه به بازیکنان ذخیره و جوان میدان داد . من فقط محض یاد اوری میگویم که تیم ایران 4 سال قبل در همین مسابقات موفق شد تیم های لهستان ، صربستان و آرژانتین را ببرد ، تمامی این 3 برد 3-2 بود . در ان دوران تیم ما از تیم های فوق واقعا ضعیفتر بود اما هوش کادر فنی وقت در تعویض های به موقع ، تغییر تاکتیک های به موقع ، آماده سازی روحی و روانی و فنی بازیکنان جوان و استفاده به موقع از آنها در جریان بازی خصوصا در لحظاتی که کار گره میخورد و ... سبب شد تیم ایرات که در آن سال از 3 رقیبی مذکور که احتمال برد ما مقابلشان نزدیک به صفر بود 3 پیروزی به دست آورد آن هم در شرایطی که تیم ان سال از تیم امسال به مراتب ضعیفتر بود . نکته جالب هم این بود که آن مسابقات زمینه ساز ظهور 3 بازیکن جوان (امیر غفور ، فرهاد قائمی و پوریا فیاضی) بود که در آن مسابقات عملکرد خوبی را داشتند . اما امروز بعد از گذشت4 سال با بازیکنانی باترچربه تر و با سطح فنی بالاتر و تنها با کادر فنی متفاوت تیم ایران تا به امروز تمامی مسابقات خود را در برابر رقیبان اصلی خود باخته و به احتمال خیلی زیاد حداقل به تیم های امریکا و ایتالیا نیز خواهد باخت . ضمن اینکه هیچ چهره جدیدی در تیم به صورت جدی به کار گرفته نشد (حتی با وجود اشتباهات مکرر بازیکنان اصلی) و در نتیجه پدیده یا پدیده هایی (حتی در سطح والیبال ایران) نیز به والیبالمان معرفی نشدند.
حال من از شما میخواهم پیدا کنید پرتقال فروش را ؟!؟!؟!؟!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
راحیل خانوم
0 # راحیل خانوم 1394-06-22 17:46
واقعا دم شما گرم با این تحلیل خوب

و متاسفم برای امثال sina و کاله . ....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Sina
0 # Sina 1394-06-22 16:40
خاک تو سرشون با اون بازیشون
آبرو هرچی ایرانیه بردن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Sina
0 # Sina 1394-06-22 16:40
خاک تو سرشون با اون بازیشون
آبرو هرچی ایرانیه بردن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ghs
+7 # ghs 1394-06-22 16:41
هفت عجایب مدرن جهان به هشت ارتقاء یافت هشتمین عجایب جهان >>> تیم ملی والیبالی با هشت بازیکن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ghs
0 # ghs 1394-06-22 16:41
هفت عجایب مدرن جهان به هشت ارتقاء یافت هشتمین عجایب جهان >>> تیم ملی والیبالی با هشت بازیکن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر
+4 # امیر 1394-06-22 16:42
به نظر من در چنین مسابقات سطح بالا و فشرده ای که در حدود17 روز تیم ها باید 11 مسابقه انجام دهند تیم هایی موفق می شوند که اولا بازیکنانشان از امادگی بدنی بالایی برخوردار باشند و نکته بعدی اینکه فاصله نفرات اصلی تیم با بازیکنان ذخیره تقریبا در یک سطح باشد که در تیم ایران متاسفانه این دو مورد دیده نشد و به نظر من مصدومیت شهرام محمودی هم خیلی به تیم ضربه زد چون می تونست خیلی به تیم کمک کنه . یک نکته دیگر هم که هست به نظر من کواچ از دستیاران خوبی برخوردار نیست .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر
0 # امیر 1394-06-22 16:42
به نظر من در چنین مسابقات سطح بالا و فشرده ای که در حدود17 روز تیم ها باید 11 مسابقه انجام دهند تیم هایی موفق می شوند که اولا بازیکنانشان از امادگی بدنی بالایی برخوردار باشند و نکته بعدی اینکه فاصله نفرات اصلی تیم با بازیکنان ذخیره تقریبا در یک سطح باشد که در تیم ایران متاسفانه این دو مورد دیده نشد و به نظر من مصدومیت شهرام محمودی هم خیلی به تیم ضربه زد چون می تونست خیلی به تیم کمک کنه . یک نکته دیگر هم که هست به نظر من کواچ از دستیاران خوبی برخوردار نیست .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مجتبی
+13 # مجتبی 1394-06-22 16:44
هر3 ست ایران تا امتیاز 16 ,17 خوب بازی می‌کرد و از اون امتیاز به بعد 5 , 6 پوئن پشت سرهم می دادن به روسیه......
این می تونه ضعف کادر فنی و تیم آنالیز باشه چون هر سه ست این اتفاق افتاد!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
+2 # مازیار 1394-06-23 08:55
به نقل از مجتبی:
هر3 ست ایران تا امتیاز 16 ,17 خوب بازی می‌کرد و از اون امتیاز به بعد 5 , 6 پوئن پشت سرهم می دادن به روسیه......
این می تونه ضعف کادر فنی و تیم آنالیز باشه چون هر سه ست این اتفاق افتاد!

ما سیستمهای متنوع در بازی نداریم چون آقای کواچ اونها رو بلد نیست و تازه داره دوره کارورزیه مربیگریشو تو ایران میگذرونه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مجتبی
0 # مجتبی 1394-06-22 16:44
هر3 ست ایران تا امتیاز 16 ,17 خوب بازی می‌کرد و از اون امتیاز به بعد 5 , 6 پوئن پشت سرهم می دادن به روسیه......
این می تونه ضعف کادر فنی و تیم آنالیز باشه چون هر سه ست این اتفاق افتاد!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1394-06-23 08:55
نقل قول:
هر3 ست ایران تا امتیاز 16 ,17 خوب بازی می‌کرد و از اون امتیاز به بعد 5 , 6 پوئن پشت سرهم می دادن به روسیه......
این می تونه ضعف کادر فنی و تیم آنالیز باشه چون هر سه ست این اتفاق افتاد!
ما سیستمهای متنوع در بازی نداریم چون آقای کواچ اونها رو بلد نیست و تازه داره دوره کارورزیه مربیگریشو تو ایران میگذرونه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی
-1 # علی 1394-06-22 16:49
ماشاالله تیم یک تنه با دستان کواچ به فنا داره میره اقا این مربی عوض کنید تیم ملیمون مدال میگیره بعدشم این معروفو براش ژیلت بخریم فکر میکنم ریشاش زیاد شده وزنش بالا رفته نمیتونه خوب بپره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی
0 # علی 1394-06-22 16:49
ماشاالله تیم یک تنه با دستان کواچ به فنا داره میره اقا این مربی عوض کنید تیم ملیمون مدال میگیره بعدشم این معروفو براش ژیلت بخریم فکر میکنم ریشاش زیاد شده وزنش بالا رفته نمیتونه خوب بپره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حسین
+8 # حسین 1394-06-22 16:49
هزار بار گفتم یک بار دیگه هم میگم اگه می خواهیم در والیبال دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید سطح بازیکنان اصلی و نفرات ذخیره تیم برابر باشد ما در کشورمون بازیکنان خوب و جوان مستعد زیادی داریم چرا از این سرمایه های با ارزش نباید استفاده کنیم و به انها میدان ندهیم تا هم اینده تیم ملی را بسازند و هم به تیم کمک کنند مگر این بازیکنان فعلی تا چند سال دیگر می توانند برای تیم ملی بازی کنند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1394-06-23 08:53
به نقل از حسین:
هزار بار گفتم یک بار دیگه هم میگم اگه می خواهیم در والیبال دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید سطح بازیکنان اصلی و نفرات ذخیره تیم برابر باشد ما در کشورمون بازیکنان خوب و جوان مستعد زیادی داریم چرا از این سرمایه های با ارزش نباید استفاده کنیم و به انها میدان ندهیم تا هم اینده تیم ملی را بسازند و هم به تیم کمک کنند مگر این بازیکنان فعلی تا چند سال دیگر می توانند برای تیم ملی بازی کنند .

جواد کریمی رو میبردیم تو تیم بزرگسال بهمراه صنوبر و معنوی نژاد تو همه بازیها ست دوم بازیشون میدادیم........ ...........میشد حرف شما و خیلیایه دیگه که توقع این اتفاق رو داشتن. مربی خوب همینه دیگه که نداریم. یعنی داریم اگه کواچ رو بفرستیم به کشورش
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حسین
0 # حسین 1394-06-22 16:49
هزار بار گفتم یک بار دیگه هم میگم اگه می خواهیم در والیبال دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید سطح بازیکنان اصلی و نفرات ذخیره تیم برابر باشد ما در کشورمون بازیکنان خوب و جوان مستعد زیادی داریم چرا از این سرمایه های با ارزش نباید استفاده کنیم و به انها میدان ندهیم تا هم اینده تیم ملی را بسازند و هم به تیم کمک کنند مگر این بازیکنان فعلی تا چند سال دیگر می توانند برای تیم ملی بازی کنند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1394-06-23 08:53
نقل قول:
هزار بار گفتم یک بار دیگه هم میگم اگه می خواهیم در والیبال دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید سطح بازیکنان اصلی و نفرات ذخیره تیم برابر باشد ما در کشورمون بازیکنان خوب و جوان مستعد زیادی داریم چرا از این سرمایه های با ارزش نباید استفاده کنیم و به انها میدان ندهیم تا هم اینده تیم ملی را بسازند و هم به تیم کمک کنند مگر این بازیکنان فعلی تا چند سال دیگر می توانند برای تیم ملی بازی کنند .
جواد کریمی رو میبردیم تو تیم بزرگسال بهمراه صنوبر و معنوی نژاد تو همه بازیها ست دوم بازیشون میدادیم........ ...........میشد حرف شما و خیلیایه دیگه که توقع این اتفاق رو داشتن. مربی خوب همینه دیگه که نداریم. یعنی داریم اگه کواچ رو بفرستیم به کشورش
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Faezeh2
-26 # Faezeh2 1394-06-22 16:51
خیلی مردونه بازی. کردن مثل همیشع قهرمانننننن

دوستان توجه داشته باشینکه روسیه مربیش عوض شده و روسیه از ارژانتین هم برده
بعدشم والیبالو نمیشه از قبل تشخیص داد بلاخره یکی میبره یکی میبازه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Faezeh2
0 # Faezeh2 1394-06-22 16:51
خیلی مردونه بازی. کردن مثل همیشع قهرمانننننن

دوستان توجه داشته باشینکه روسیه مربیش عوض شده و روسیه از ارژانتین هم برده
بعدشم والیبالو نمیشه از قبل تشخیص داد بلاخره یکی میبره یکی میبازه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Faezeh2
-9 # Faezeh2 1394-06-22 16:53
به نقل از والی:
واقعا تیم شاداب نیست، اصلا تو چهره بازیکنا دقت کنی عصبی و ناراحت به نظر میان انگار به زور و جبر بردنشون
کواچ هم که استرس از چهرش میباره

چیجوری شما میفهمی تو دله اونا چی میگزره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
رضا
+6 # رضا 1394-06-22 17:07
یعنی شما آنقدر ... تشریف دارید که با دیدن بازیهای ضفیف بازیکنان هیچ مطلبی را متوجه و هیچ مشکلی را نمی بینید ؟ بهتر است به یک چشم پزشک مرجعه فرمایید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Faezeh2
0 # Faezeh2 1394-06-22 16:53
نقل قول:
واقعا تیم شاداب نیست، اصلا تو چهره بازیکنا دقت کنی عصبی و ناراحت به نظر میان انگار به زور و جبر بردنشون
کواچ هم که استرس از چهرش میباره
چیجوری شما میفهمی تو دله اونا چی میگزره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
رضا
0 # رضا 1394-06-22 17:07
یعنی شما آنقدر ... تشریف دارید که با دیدن بازیهای ضفیف بازیکنان هیچ مطلبی را متوجه و هیچ مشکلی را نمی بینید ؟ بهتر است به یک چشم پزشک مرجعه فرمایید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
هوادار
+3 # هوادار 1394-06-22 16:54
وااقعا که برای شما طرفداران والیبال اگه سعید معروف خوب نیست پس چرا پاساش نه حمل داره نه دوضربه اون حتی نشسته یه پاس خیلی عالی رو داد هواداران محترم چرا یه ذره از خوبی های سعید نمیگید از اسپکی که زد بااینکه دفاع های بلندی داره روسیه به جاخالیاش از سویساش که باپنجه دریافت میشه و به پشت میره معروف آدم پولکی هم نیست در ضمن کواچ فقط لباشو غنچه نمیکنه میبینید چقدر حرص میخوره منفی بدید و همین جوری الکی طرفدار والیبال باشیدوانرژی منفی بفرستید خوبه اونوقت ببینید بانرژی منفی هاتون ایران چه پیشرفتی میکنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
یک والیبالیست
+6 # یک والیبالیست 1394-06-22 18:01
ممنونم.
با نظرتون کاملا موافقم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
هوادار
0 # هوادار 1394-06-22 16:54
وااقعا که برای شما طرفداران والیبال اگه سعید معروف خوب نیست پس چرا پاساش نه حمل داره نه دوضربه اون حتی نشسته یه پاس خیلی عالی رو داد هواداران محترم چرا یه ذره از خوبی های سعید نمیگید از اسپکی که زد بااینکه دفاع های بلندی داره روسیه به جاخالیاش از سویساش که باپنجه دریافت میشه و به پشت میره معروف آدم پولکی هم نیست در ضمن کواچ فقط لباشو غنچه نمیکنه میبینید چقدر حرص میخوره منفی بدید و همین جوری الکی طرفدار والیبال باشیدوانرژی منفی بفرستید خوبه اونوقت ببینید بانرژی منفی هاتون ایران چه پیشرفتی میکنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
یک والیبالیست
0 # یک والیبالیست 1394-06-22 18:01
ممنونم.
با نظرتون کاملا موافقم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
+13 # محمد 1394-06-22 17:03
من واقعا نگران اینده تیم والیبال هستم چرا به بازیکنان جوان و خوبی همچون معنوی نژاد و غیره بازی داده نمی شود که هم برای تیم پشتوانه سازی شود و هم تجربه بازی با تیم های بزرگ رو بدست بیارن مگر این بازیکنان فعلی تا چند سال می توانند برای تیم بازی کنند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1394-06-23 08:50
به نقل از محمد:
من واقعا نگران اینده تیم والیبال هستم چرا به بازیکنان جوان و خوبی همچون معنوی نژاد و غیره بازی داده نمی شود که هم برای تیم پشتوانه سازی شود و هم تجربه بازی با تیم های بزرگ رو بدست بیارن مگر این بازیکنان فعلی تا چند سال می توانند برای تیم بازی کنند .

من هنوز تو کف معنوی نژادم که یه بازی ثابت بمونه. حداقل یک ست. فدراسیون جهانی خودش اعلام کرد معنوی نژاد پدیده ایرانه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
0 # محمد 1394-06-22 17:03
من واقعا نگران اینده تیم والیبال هستم چرا به بازیکنان جوان و خوبی همچون معنوی نژاد و غیره بازی داده نمی شود که هم برای تیم پشتوانه سازی شود و هم تجربه بازی با تیم های بزرگ رو بدست بیارن مگر این بازیکنان فعلی تا چند سال می توانند برای تیم بازی کنند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1394-06-23 08:50
نقل قول:
من واقعا نگران اینده تیم والیبال هستم چرا به بازیکنان جوان و خوبی همچون معنوی نژاد و غیره بازی داده نمی شود که هم برای تیم پشتوانه سازی شود و هم تجربه بازی با تیم های بزرگ رو بدست بیارن مگر این بازیکنان فعلی تا چند سال می توانند برای تیم بازی کنند .
من هنوز تو کف معنوی نژادم که یه بازی ثابت بمونه. حداقل یک ست. فدراسیون جهانی خودش اعلام کرد معنوی نژاد پدیده ایرانه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عمران
+6 # عمران 1394-06-22 17:04
دوستان نگران نباشین این تیم دیگه یواش یواش ضعیف میشه چند سال دیگه همون تیم قبلی که داشتیم میشه انتظاراتتونو کم کنین و خوشحال باشین که یکی دو سال به والیبالمون افتخار کردیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عمران
0 # عمران 1394-06-22 17:04
دوستان نگران نباشین این تیم دیگه یواش یواش ضعیف میشه چند سال دیگه همون تیم قبلی که داشتیم میشه انتظاراتتونو کم کنین و خوشحال باشین که یکی دو سال به والیبالمون افتخار کردیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نیما
+12 # نیما 1394-06-22 17:06
آقا من یه سؤال دارم

میشه یه نفر قانعم کنه ؟

آقا 4 تا تیم خوب و سطح بالا تو این دوره از تورنومنت حضور دارن :

آمریکا ، لهستان ، روسیه و ایتالیا . غیر اینه ؟ آرژانتین هم نصفه نیمه .

به آرژانتین که باختیم . چون کشکی بازی کردیم

به لهستان باختیم چون احساسی بازی کردیم

به روسیه هم باختیم چون ول دادیم بازی رو

چرا ؟ چرا ادعامون میشه تیم خوبی داریم ؟ چرا هنوز نفهمیدیم تیم خوب یعنی چی ؟

" ما پتانسیل داشتن یک تیم خوب رو داریم " نه یه تیم خوب .

کیف میده مصر و ونزوئلا و ژاپن و تونس رو ببریم نه ؟ خیلی کیف میده نه ؟ هه ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نیما
0 # نیما 1394-06-22 17:06
آقا من یه سؤال دارم

میشه یه نفر قانعم کنه ؟

آقا 4 تا تیم خوب و سطح بالا تو این دوره از تورنومنت حضور دارن :

آمریکا ، لهستان ، روسیه و ایتالیا . غیر اینه ؟ آرژانتین هم نصفه نیمه .

به آرژانتین که باختیم . چون کشکی بازی کردیم

به لهستان باختیم چون احساسی بازی کردیم

به روسیه هم باختیم چون ول دادیم بازی رو

چرا ؟ چرا ادعامون میشه تیم خوبی داریم ؟ چرا هنوز نفهمیدیم تیم خوب یعنی چی ؟

" ما پتانسیل داشتن یک تیم خوب رو داریم " نه یه تیم خوب .

کیف میده مصر و ونزوئلا و ژاپن و تونس رو ببریم نه ؟ خیلی کیف میده نه ؟ هه ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
amir
+7 # amir 1394-06-22 17:08
لطفا به بازیکنای ما تهمت نزنید . اگه مربی واقعا مربی باشه میتونه با نقشه ی حرفه ای خودش بازی رو عوض کنه.یکیش همین لهستان بعد تایم اوت از این رو به اون رو میشه. دستیار جدید که کنار کواچ هست اصلا خوب نیست. هیچ انگیزه ای ندارن بچه ها.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
amir
0 # amir 1394-06-22 17:08
لطفا به بازیکنای ما تهمت نزنید . اگه مربی واقعا مربی باشه میتونه با نقشه ی حرفه ای خودش بازی رو عوض کنه.یکیش همین لهستان بعد تایم اوت از این رو به اون رو میشه. دستیار جدید که کنار کواچ هست اصلا خوب نیست. هیچ انگیزه ای ندارن بچه ها.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
والی
+3 # والی 1394-06-22 17:09
به نقل از Faezeh2:
به نقل از والی:
واقعا تیم شاداب نیست، اصلا تو چهره بازیکنا دقت کنی عصبی و ناراحت به نظر میان انگار به زور و جبر بردنشون
کواچ هم که استرس از چهرش میباره

چیجوری شما میفهمی تو دله اونا چی میگزره


رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون!!.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
خوب
+2 # خوب 1394-06-22 17:16
خوب گفتی اما ای کاش به زبان.... حرف می زدی که ایشان راحت تر بفهمند منظور شما را
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
والی
0 # والی 1394-06-22 17:09
نقل قول:
نقل قول:
واقعا تیم شاداب نیست، اصلا تو چهره بازیکنا دقت کنی عصبی و ناراحت به نظر میان انگار به زور و جبر بردنشون
کواچ هم که استرس از چهرش میباره
چیجوری شما میفهمی تو دله اونا چی میگزره
رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون!!.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
خوب
0 # خوب 1394-06-22 17:16
خوب گفتی اما ای کاش به زبان.... حرف می زدی که ایشان راحت تر بفهمند منظور شما را
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی
-17 # مهدی 1394-06-22 17:14
والیبال است دیگه بالاخره یه تیم می بره یه تیم میبازه همین ایتالیا با این همه ادعا از امریکا سه بر صفر شکست خورد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
emir
+12 # emir 1394-06-22 17:23
بله راست میگین مهدی جان .
ولی دیگه نمیشه چشامونو بست و چیزی نگفت. خداییش کواچ خیلی ضعف مربی گری و مدیریتی داره . اگه اینطور پیش بره من عاقبت خوشی برای تیم نمیبینم . احتمال شکست مقابل کانادا و استرالیا رو هم میدم با این وضعیت.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی
0 # مهدی 1394-06-22 17:14
والیبال است دیگه بالاخره یه تیم می بره یه تیم میبازه همین ایتالیا با این همه ادعا از امریکا سه بر صفر شکست خورد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
emir
0 # emir 1394-06-22 17:23
بله راست میگین مهدی جان .
ولی دیگه نمیشه چشامونو بست و چیزی نگفت. خداییش کواچ خیلی ضعف مربی گری و مدیریتی داره . اگه اینطور پیش بره من عاقبت خوشی برای تیم نمیبینم . احتمال شکست مقابل کانادا و استرالیا رو هم میدم با این وضعیت.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عمران
0 # عمران 1394-06-22 17:25
بچه های این تیم که الان داریم همون تیم جوانان چند سال پیشه که قهرمان جهان شد اگه یادتون باشد که تو فینال چینو شکست دادن همون مهره ها کنار هم مهرهای خوبی از اب در امدن وگرنه بازیکنان جدید که اضافه میشن تیم یواش یواش از قدرتشو از دست میده اگه دقت کردین میلاد عبادی پور چقدر سرویس خراب میکنه یا چقدر ابشاراشو بد میزنه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی
-3 # مهدی 1394-06-22 18:33
به نقل از عمران:
بچه های این تیم که الان داریم همون تیم جوانان چند سال پیشه که قهرمان جهان شد اگه یادتون باشد که تو فینال چینو شکست دادن همون مهره ها کنار هم مهرهای خوبی از اب در امدن وگرنه بازیکنان جدید که اضافه میشن تیم یواش یواش از قدرتشو از دست میده اگه دقت کردین میلاد عبادی پور چقدر سرویس خراب میکنه یا چقدر ابشاراشو بد میزنه.

بازم عبادی پور از همه خوب سرویس زد و بهترین دریافت کننده ایران بود.از والیبال چیزی نمیدونید اظهار نظر نکنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عمران
+10 # عمران 1394-06-22 19:34
دوست عزیزبرگرد به بازی ایران لهستان ببین که عبادی پور چقد سرویس خراب میکنه یا اسپکاش بد میزنه عبادی پور و ماهم دوست داریم ولی بد کردنش جای خودش.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی اورمولو
-2 # مهدی اورمولو 1394-06-23 10:12
به نقل از عمران:
دوست عزیزبرگرد به بازی ایران لهستان ببین که عبادی پور چقد سرویس خراب میکنه یا اسپکاش بد میزنه عبادی پور و ماهم دوست داریم ولی بد کردنش جای خودش.

بحث بین بد و بدتره.بازم عبادی پور به نسبت بقیه بازیکنا بهتر میزنه و امتیاز سرویس میگیره.تو همون بازی با لهستان تیم عقب بود و سرویسهای عبادی پور ما رو جلو انداخت و باعث شد اون ست رو ببریم .
نمیگم عالی میزنه ولی تو این دوره غفور و عبادی پور بهتر از بقیه سرویس زدن.
کلا یکی از بزرگترین مشکلات ما همین نزدن سرویس پرشی هست.تو بازیهایی که باختیم تیم های مقابل با سرویس هایی که زدن باعث شدن توپ درست حسابی به پاسور نرسه و سرعتی از کار بیافته.تو بازی با روسیه هم که دیدید تا روسیه عقب میافتاد موزرسکی میومد 5-6 تا امتیاز سرویس میگرفت و باعث میشد ست رو ببرن.کاری که ما نتونستیم انجام بدیم.
قبلا سرویس های موجی بازیکنای ما دریافت تیم های دیگه رو با مشکل مواجه میکرد و این یه امتیاز واسه ما بود ولی الان دیگه تیم های مقابل تیم مارو کامل آنالیز کردن و میدونن کی چه جوری سرویس میزنه و سرویس های موجی رو هم راحت با پنجه دریافت میکنن.
یه مشکله دیگه اینه که ما بازیکنی نداریم که تو توپهای برگشتی بشه روش 100 درصد حساب کرد و توپ رو به اون پاس داد.شما تیم های حرفه ای دنیا رو ببینید.آمریکا(ا ندرسون-ساندر)رو سیه (موزرسکی-میخایلوف)لهستان(کورک-کوبیاک-میکا)ایتالیا(زایتسف)فرانسه(روزیر-انگابت)و...
این بازیکنایی که اسم بردم تو تیم های خودشون یه تموم کننده شش دانگ هستن.تو توپهای برگشتی که با دو یا سه دفاع هست راحت توپو به امتیاز تبدیل میکنن.ولی تو تیم ما توپهای برگشتی اکثرا به قطر پاسور(غفور-محمو دی) ختم میشه که باعث میشه دفاع حریف راحت شناساییش کنه.قدرتی زنای ما (عبادی پور-میرزاجانپور و قائمی) تو این شرایط معمولا نمیتونن خوب عمل کنن.الان شاید بعضیا بگن بجای اینا داوودی-مباشری-ک ارخانه و.. رو بیارن.باید بگم قدرتی زنایی که الان تو تیم الف هستن بهترین های ایرانن.اونیکیا هرکدوم یا دریافت درست حسابی ندارن یا تو اسپک ضعیف هستن.
خلاصه اینکه ما واسه برد تیم هایی مثل لهستان-آمریکا-ر وسیه و.. باید با حداکثر تمرکز و برنامه ریزی و کمترین خطا بازی بکنیم که این برمیگرده به مربی. چون از لحاظ ابزار(بازیکن) فعلا یه خورده این تیم هایی که نام بردم از ما بهترن.تیم ما ستاره ای مثل کورک و موزرسکی و اندرسون نداره.بردهایی هم که مقابل این تیم ها داشتیم علتش فقط دوتا چیز بود: 1- انسجام تیمی 2- قدرت جنگدنگی و انگیزه بالا که الان نداره.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عمران
+2 # عمران 1394-06-23 14:16
این حرفت مهدی دوست عزیز قبول دارم که بازیکن صد درصد نداریم که توپهای برگشتی
به امتیاز تبدیل کنه ولی تو والیبال وقتی تیم عقبه سرویس باید بگونه ای زد
که دقت چاشنیش باشه که سرویس از دست نره وبره به زمین حریف که شاید حریف
توپو به خارج بزنه یا ما دفاع کنیم یا وقتی تیم حریف سرویس میزنه و خوب دریافت میشهبچه باید اسپکاشون به امتیاز تبدیل کنند ولی بچه های ما قدرت قبلی ندارند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
amir
-1 # amir 1394-06-22 20:37
درود امروز عبادی پور سرویس های خوبی زد لطفا از اون ایرادی نگیرید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عمران
0 # عمران 1394-06-22 17:25
بچه های این تیم که الان داریم همون تیم جوانان چند سال پیشه که قهرمان جهان شد اگه یادتون باشد که تو فینال چینو شکست دادن همون مهره ها کنار هم مهرهای خوبی از اب در امدن وگرنه بازیکنان جدید که اضافه میشن تیم یواش یواش از قدرتشو از دست میده اگه دقت کردین میلاد عبادی پور چقدر سرویس خراب میکنه یا چقدر ابشاراشو بد میزنه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی
0 # مهدی 1394-06-22 18:33
نقل قول:
بچه های این تیم که الان داریم همون تیم جوانان چند سال پیشه که قهرمان جهان شد اگه یادتون باشد که تو فینال چینو شکست دادن همون مهره ها کنار هم مهرهای خوبی از اب در امدن وگرنه بازیکنان جدید که اضافه میشن تیم یواش یواش از قدرتشو از دست میده اگه دقت کردین میلاد عبادی پور چقدر سرویس خراب میکنه یا چقدر ابشاراشو بد میزنه.
بازم عبادی پور از همه خوب سرویس زد و بهترین دریافت کننده ایران بود.از والیبال چیزی نمیدونید اظهار نظر نکنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عمران
0 # عمران 1394-06-22 19:34
دوست عزیزبرگرد به بازی ایران لهستان ببین که عبادی پور چقد سرویس خراب میکنه یا اسپکاش بد میزنه عبادی پور و ماهم دوست داریم ولی بد کردنش جای خودش.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی اورمولو
0 # مهدی اورمولو 1394-06-23 10:12
نقل قول:
دوست عزیزبرگرد به بازی ایران لهستان ببین که عبادی پور چقد سرویس خراب میکنه یا اسپکاش بد میزنه عبادی پور و ماهم دوست داریم ولی بد کردنش جای خودش.
بحث بین بد و بدتره.بازم عبادی پور به نسبت بقیه بازیکنا بهتر میزنه و امتیاز سرویس میگیره.تو همون بازی با لهستان تیم عقب بود و سرویسهای عبادی پور ما رو جلو انداخت و باعث شد اون ست رو ببریم .
نمیگم عالی میزنه ولی تو این دوره غفور و عبادی پور بهتر از بقیه سرویس زدن.
کلا یکی از بزرگترین مشکلات ما همین نزدن سرویس پرشی هست.تو بازیهایی که باختیم تیم های مقابل با سرویس هایی که زدن باعث شدن توپ درست حسابی به پاسور نرسه و سرعتی از کار بیافته.تو بازی با روسیه هم که دیدید تا روسیه عقب میافتاد موزرسکی میومد 5-6 تا امتیاز سرویس میگرفت و باعث میشد ست رو ببرن.کاری که ما نتونستیم انجام بدیم.
قبلا سرویس های موجی بازیکنای ما دریافت تیم های دیگه رو با مشکل مواجه میکرد و این یه امتیاز واسه ما بود ولی الان دیگه تیم های مقابل تیم مارو کامل آنالیز کردن و میدونن کی چه جوری سرویس میزنه و سرویس های موجی رو هم راحت با پنجه دریافت میکنن.
یه مشکله دیگه اینه که ما بازیکنی نداریم که تو توپهای برگشتی بشه روش 100 درصد حساب کرد و توپ رو به اون پاس داد.شما تیم های حرفه ای دنیا رو ببینید.آمریکا(ا ندرسون-ساندر)رو سیه (موزرسکی-میخایلوف)لهستان(کورک-کوبیاک-میکا)ایتالیا(زایتسف)فرانسه(روزیر-انگابت)و...
این بازیکنایی که اسم بردم تو تیم های خودشون یه تموم کننده شش دانگ هستن.تو توپهای برگشتی که با دو یا سه دفاع هست راحت توپو به امتیاز تبدیل میکنن.ولی تو تیم ما توپهای برگشتی اکثرا به قطر پاسور(غفور-محمو دی) ختم میشه که باعث میشه دفاع حریف راحت شناساییش کنه.قدرتی زنای ما (عبادی پور-میرزاجانپور و قائمی) تو این شرایط معمولا نمیتونن خوب عمل کنن.الان شاید بعضیا بگن بجای اینا داوودی-مباشری-ک ارخانه و.. رو بیارن.باید بگم قدرتی زنایی که الان تو تیم الف هستن بهترین های ایرانن.اونیکیا هرکدوم یا دریافت درست حسابی ندارن یا تو اسپک ضعیف هستن.
خلاصه اینکه ما واسه برد تیم هایی مثل لهستان-آمریکا-ر وسیه و.. باید با حداکثر تمرکز و برنامه ریزی و کمترین خطا بازی بکنیم که این برمیگرده به مربی. چون از لحاظ ابزار(بازیکن) فعلا یه خورده این تیم هایی که نام بردم از ما بهترن.تیم ما ستاره ای مثل کورک و موزرسکی و اندرسون نداره.بردهایی هم که مقابل این تیم ها داشتیم علتش فقط دوتا چیز بود: 1- انسجام تیمی 2- قدرت جنگدنگی و انگیزه بالا که الان نداره.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عمران
0 # عمران 1394-06-23 14:16
این حرفت مهدی دوست عزیز قبول دارم که بازیکن صد درصد نداریم که توپهای برگشتی
به امتیاز تبدیل کنه ولی تو والیبال وقتی تیم عقبه سرویس باید بگونه ای زد
که دقت چاشنیش باشه که سرویس از دست نره وبره به زمین حریف که شاید حریف
توپو به خارج بزنه یا ما دفاع کنیم یا وقتی تیم حریف سرویس میزنه و خوب دریافت میشهبچه باید اسپکاشون به امتیاز تبدیل کنند ولی بچه های ما قدرت قبلی ندارند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
amir
0 # amir 1394-06-22 20:37
درود امروز عبادی پور سرویس های خوبی زد لطفا از اون ایرادی نگیرید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
شاهین
+7 # شاهین 1394-06-22 17:40
من فکر میکنم که اخر بازیه ایران اون دو ست اولی بود که از لهستان گرفت تازه اون عملکرد برای ایران خیلی استثنایی بود و ما هر چند مسابقه یک بار اون عملکردو داریم ولی تیم هایی مثل لهستان و امریکا همیشه عملکردی خوب و کم نوسان دارند پس ما باید بپذیریم که ما از یه همچین تیم هایی چه از لحاظ بازیکن و چه از لحاظ مربی پایینتریم مثلا در تیم ما فقط معروف و موسوی در حد تاپ هستن ولی بازیکنای دیگه همه معمولی یا خوب هستن ولی در تیم هایی مثل امریکا-لهستان-ر وسیه همه بازیکنا در یه سطح و عالی هستن و ما در سرویس و اسپک و دریافت از اونا پایینتریم ولی امیدوارم که بچه ها بهتر بشن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
شاهین
0 # شاهین 1394-06-22 17:40
من فکر میکنم که اخر بازیه ایران اون دو ست اولی بود که از لهستان گرفت تازه اون عملکرد برای ایران خیلی استثنایی بود و ما هر چند مسابقه یک بار اون عملکردو داریم ولی تیم هایی مثل لهستان و امریکا همیشه عملکردی خوب و کم نوسان دارند پس ما باید بپذیریم که ما از یه همچین تیم هایی چه از لحاظ بازیکن و چه از لحاظ مربی پایینتریم مثلا در تیم ما فقط معروف و موسوی در حد تاپ هستن ولی بازیکنای دیگه همه معمولی یا خوب هستن ولی در تیم هایی مثل امریکا-لهستان-ر وسیه همه بازیکنا در یه سطح و عالی هستن و ما در سرویس و اسپک و دریافت از اونا پایینتریم ولی امیدوارم که بچه ها بهتر بشن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
fg
+4 # fg 1394-06-22 17:51
بچه ها می گفتن مشکل از کواچ من باور نمی کردم
ولی بازی دوستانه با روسیه اشتباه بود سال قبل هم آمریکا با ما دوستانه بازی کرد ما شکست خوردیم اما تو مسابقه آمریکا رو بردیم چون به ضعف هامون پی بردیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
fg
0 # fg 1394-06-22 17:51
بچه ها می گفتن مشکل از کواچ من باور نمی کردم
ولی بازی دوستانه با روسیه اشتباه بود سال قبل هم آمریکا با ما دوستانه بازی کرد ما شکست خوردیم اما تو مسابقه آمریکا رو بردیم چون به ضعف هامون پی بردیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
یک والیبالیست
0 # یک والیبالیست 1394-06-22 17:58
دوستان یه کم به خودتون مسلط باشید....
چند نفرتون کارشناس والیبال هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمود
+8 # محمود 1394-06-22 18:08
درسته دوست عزیز ما کارشناس والیبال نیستیم. ما مردم عادی هستیم که توقعمون پیشرفت منطقی و رو به رشد تیممونه. به نظر شما تیم ما روند رو به رشد منطقی داره. ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
استاد
0 # استاد 1394-06-25 15:48
به نقل از یک والیبالیست:
دوستان یه کم به خودتون مسلط باشید....
چند نفرتون کارشناس والیبال هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


باور کن هیچ کدومشون کارشناس نیستن همش نظر شخصی و غیر فنی می دن و هی مثبت و منفی می دن!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
یک والیبالیست
0 # یک والیبالیست 1394-06-22 17:58
دوستان یه کم به خودتون مسلط باشید....
چند نفرتون کارشناس والیبال هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمود
0 # محمود 1394-06-22 18:08
درسته دوست عزیز ما کارشناس والیبال نیستیم. ما مردم عادی هستیم که توقعمون پیشرفت منطقی و رو به رشد تیممونه. به نظر شما تیم ما روند رو به رشد منطقی داره. ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
استاد
0 # استاد 1394-06-25 15:48
نقل قول:
دوستان یه کم به خودتون مسلط باشید....
چند نفرتون کارشناس والیبال هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باور کن هیچ کدومشون کارشناس نیستن همش نظر شخصی و غیر فنی می دن و هی مثبت و منفی می دن!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمود
+8 # محمود 1394-06-22 18:03
دیگه داریم میشیم حریف تمرینی برای بقیه تیمها.این خاصیت مدیریت در ایرانه. تا کمی پیشرفت ایجاد میشه بلافاصله مربیان خوب و کارآمد رو میفرستن میره و بجاش کسی رو میارن که همه زحمات رو بر باد میده. آخه آقایون معتقدن که کارشون رو بلدن. بلدن بلدن که می گن اینه دیگه. توی فوتبال که اصلا گفتگو نداره. فوتسالمون بعد از شمس فراموش شد کلا. تکواندومون دیگه اون فروغ قبلی رو نداره . کشتی فرنگیمون بعد از بنان به اینجا رسید که دیدیم چی شد. اینم از والیبالمون. ما برامون کافیه که فقط نشون بدیم میتونیم توی هر رشته ای که بخواهیم موفق بشیم. همین بسه دیگه. آخه بقیه کشورا هم گناه دارن بذار اونا هم بیان بالا دیگه. نمیشه که همش مردم کشور ما خوش باشن. هی تیممون ببره ما بریزیم تو خیابون. اصلا یکی از دلایل ترافیک سنگین خیابونا همینه دیگه. پس بهتره همیشه نبریم. خوشیه زیاد باعث دلزدگی میشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمود
0 # محمود 1394-06-22 18:03
دیگه داریم میشیم حریف تمرینی برای بقیه تیمها.این خاصیت مدیریت در ایرانه. تا کمی پیشرفت ایجاد میشه بلافاصله مربیان خوب و کارآمد رو میفرستن میره و بجاش کسی رو میارن که همه زحمات رو بر باد میده. آخه آقایون معتقدن که کارشون رو بلدن. بلدن بلدن که می گن اینه دیگه. توی فوتبال که اصلا گفتگو نداره. فوتسالمون بعد از شمس فراموش شد کلا. تکواندومون دیگه اون فروغ قبلی رو نداره . کشتی فرنگیمون بعد از بنان به اینجا رسید که دیدیم چی شد. اینم از والیبالمون. ما برامون کافیه که فقط نشون بدیم میتونیم توی هر رشته ای که بخواهیم موفق بشیم. همین بسه دیگه. آخه بقیه کشورا هم گناه دارن بذار اونا هم بیان بالا دیگه. نمیشه که همش مردم کشور ما خوش باشن. هی تیممون ببره ما بریزیم تو خیابون. اصلا یکی از دلایل ترافیک سنگین خیابونا همینه دیگه. پس بهتره همیشه نبریم. خوشیه زیاد باعث دلزدگی میشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی
+4 # مهدی 1394-06-22 18:06
مشکل معروفه که خودش را از ایران بالاتر می بینه راستی ظریف کجاست؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی
0 # مهدی 1394-06-22 18:06
مشکل معروفه که خودش را از ایران بالاتر می بینه راستی ظریف کجاست؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدیه
+9 # مهدیه 1394-06-22 18:09
یه سوال:امروز آقای کاویانی تو برنامه توپ و تور گفت توی اردیبهشت ماه یه مسابقه برگزار میشه اگه اشتباه نکنم تو ژاپن,گفت اونم انتخابی المپیکه
میشه بگید چجور مسابقه ای هست ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدیه
0 # مهدیه 1394-06-22 18:09
یه سوال:امروز آقای کاویانی تو برنامه توپ و تور گفت توی اردیبهشت ماه یه مسابقه برگزار میشه اگه اشتباه نکنم تو ژاپن,گفت اونم انتخابی المپیکه
میشه بگید چجور مسابقه ای هست ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهران
+12 # مهران 1394-06-22 18:19
از باخت مقابل لهستان خیلی ناراحت شدم.
ولی از باخت مقابل روسیه دیگه ناراحت نیستم. افسرده و ناامیدم.
تو لیگ جهانی ، روسیه هم به این بلا مبتلا شده بود. مشکل هم مربی بود.
مربیشونو عوض کردند در عرض 3 ماه مشکلشون برطرف شد و الان اینه.
سریعا باید یه مربی کاربلد بیاد. این کواچ اگه چیزی هم بلد باشه ، چون از لحاظ روحی روانی خودش مشکل داره ، اونو به بازیکنا منتقل میکنه و تیم با انگیزه و غیرتمند و پرقدرت ایرانو تبدیل به یه تیم نامتعادل و مضطرب و خسته کرده.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نازنین
0 # نازنین 1394-06-22 19:13
ببخشید آقا مهران دستم خورد منفی دادم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهران
0 # مهران 1394-06-22 18:19
از باخت مقابل لهستان خیلی ناراحت شدم.
ولی از باخت مقابل روسیه دیگه ناراحت نیستم. افسرده و ناامیدم.
تو لیگ جهانی ، روسیه هم به این بلا مبتلا شده بود. مشکل هم مربی بود.
مربیشونو عوض کردند در عرض 3 ماه مشکلشون برطرف شد و الان اینه.
سریعا باید یه مربی کاربلد بیاد. این کواچ اگه چیزی هم بلد باشه ، چون از لحاظ روحی روانی خودش مشکل داره ، اونو به بازیکنا منتقل میکنه و تیم با انگیزه و غیرتمند و پرقدرت ایرانو تبدیل به یه تیم نامتعادل و مضطرب و خسته کرده.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نازنین
0 # نازنین 1394-06-22 19:13
ببخشید آقا مهران دستم خورد منفی دادم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
aa
+5 # aa 1394-06-22 19:40
مشکل غروربی جایه تیمه تیم باخته بازیکنادارن میخندن ..حالااین خوب بودمنتظربدترازا ین باشیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
aa
0 # aa 1394-06-22 19:40
مشکل غروربی جایه تیمه تیم باخته بازیکنادارن میخندن ..حالااین خوب بودمنتظربدترازا ین باشیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عمران
+4 # عمران 1394-06-22 21:47
عزیزان والیبالمون میتونه درتورنمنت جام بین قاره ای ژاپن که با حضور هشت تیم در اردیبهشت 95 برگزارمیشودبه المپیک راه پیدا کنه.
تیم های حاضر در این تورنمنت عبارتند از:
ژاپن (میزبان)
سه تیم برتر آسیا در رنکینگ جهانی (ایران، استرالیا و چین)
تیم های دوم و سوم انتخابی المپیک قاره اروپا
تیم دوم انتخابی المپیک قاره آمریکای جنوبی
تیم دوم انتخابی المپیک قاره آمریکای شمالی
در پایان این رقابت ها سه تیم اول و بهترین تیم آسیا مجوز حضور در بازی های المپیک را به دست می آورند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
sara
+2 # sara 1394-06-24 16:31
من نمیدونم چرا هرچی مسابقه آسیاییه میزبانیش با ژاپنه
هرچی جهانیه با برزیل...!!!
یه درصد فک کنید مسابقات توی ایران باشن!!کم کم اش اینه آمریکارو میبریم :)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عمران
0 # عمران 1394-06-22 21:47
عزیزان والیبالمون میتونه درتورنمنت جام بین قاره ای ژاپن که با حضور هشت تیم در اردیبهشت 95 برگزارمیشودبه المپیک راه پیدا کنه.
تیم های حاضر در این تورنمنت عبارتند از:
ژاپن (میزبان)
سه تیم برتر آسیا در رنکینگ جهانی (ایران، استرالیا و چین)
تیم های دوم و سوم انتخابی المپیک قاره اروپا
تیم دوم انتخابی المپیک قاره آمریکای جنوبی
تیم دوم انتخابی المپیک قاره آمریکای شمالی
در پایان این رقابت ها سه تیم اول و بهترین تیم آسیا مجوز حضور در بازی های المپیک را به دست می آورند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
sara
0 # sara 1394-06-24 16:31
من نمیدونم چرا هرچی مسابقه آسیاییه میزبانیش با ژاپنه
هرچی جهانیه با برزیل...!!!
یه درصد فک کنید مسابقات توی ایران باشن!!کم کم اش اینه آمریکارو میبریم :)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Faezeh2
-8 # Faezeh2 1394-06-22 22:24
به نقل از مهدی:
به نقل از عمران:
بچه های این تیم که الان داریم همون تیم جوانان چند سال پیشه که قهرمان جهان شد اگه یادتون باشد که تو فینال چینو شکست دادن همون مهره ها کنار هم مهرهای خوبی از اب در امدن وگرنه بازیکنان جدید که اضافه میشن تیم یواش یواش از قدرتشو از دست میده اگه دقت کردین میلاد عبادی پور چقدر سرویس خراب میکنه یا چقدر ابشاراشو بد میزنه.

بازم عبادی پور از همه خوب سرویس زد و بهترین دریافت کننده ایران بود.از والیبال چیزی نمیدونید اظهار نظر نکنید

راستم خیلی خوب زد چشای شما مشکل داره یا شایدم خواب بودی بازیا رو درس ندیدی سه تا سرویس پشت سر هم عالی زد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Faezeh2
0 # Faezeh2 1394-06-22 22:24
نقل قول:
نقل قول:
بچه های این تیم که الان داریم همون تیم جوانان چند سال پیشه که قهرمان جهان شد اگه یادتون باشد که تو فینال چینو شکست دادن همون مهره ها کنار هم مهرهای خوبی از اب در امدن وگرنه بازیکنان جدید که اضافه میشن تیم یواش یواش از قدرتشو از دست میده اگه دقت کردین میلاد عبادی پور چقدر سرویس خراب میکنه یا چقدر ابشاراشو بد میزنه.
بازم عبادی پور از همه خوب سرویس زد و بهترین دریافت کننده ایران بود.از والیبال چیزی نمیدونید اظهار نظر نکنید
راستم خیلی خوب زد چشای شما مشکل داره یا شایدم خواب بودی بازیا رو درس ندیدی سه تا سرویس پشت سر هم عالی زد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Faezeh2
-7 # Faezeh2 1394-06-22 22:26
به نقل از والی:
به نقل از Faezeh2:
به نقل از والی:
واقعا تیم شاداب نیست، اصلا تو چهره بازیکنا دقت کنی عصبی و ناراحت به نظر میان انگار به زور و جبر بردنشون
کواچ هم که استرس از چهرش میباره

چیجوری شما میفهمی تو دله اونا چی میگزره


رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون!!.
خیلی قانع کننده بود واقعا خیلی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Faezeh2
0 # Faezeh2 1394-06-22 22:26
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
واقعا تیم شاداب نیست، اصلا تو چهره بازیکنا دقت کنی عصبی و ناراحت به نظر میان انگار به زور و جبر بردنشون
کواچ هم که استرس از چهرش میباره
چیجوری شما میفهمی تو دله اونا چی میگزره
رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون!!.
خیلی قانع کننده بود واقعا خیلی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Faezeh2
-6 # Faezeh2 1394-06-22 22:28
به نقل از Sina:
خاک تو سرشون با اون بازیشون
آبرو هرچی ایرانیه بردن

درسسسسس صحبتتتت کننن اونا اسطورنننن ماگه پشتشون باشیممم حتما میبرن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Faezeh2
0 # Faezeh2 1394-06-22 22:28
نقل قول:
خاک تو سرشون با اون بازیشون
آبرو هرچی ایرانیه بردن
درسسسسس صحبتتتت کننن اونا اسطورنننن ماگه پشتشون باشیممم حتما میبرن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Faezeh2
-4 # Faezeh2 1394-06-22 22:29
به نقل از مهدی:
مشکل معروفه که خودش را از ایران بالاتر می بینه راستی ظریف کجاست؟

بجاش مرندی اومده چون مصدوم بوده وبا فدراسیون دعواداشته برکنار شده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Faezeh2
0 # Faezeh2 1394-06-22 22:29
نقل قول:
مشکل معروفه که خودش را از ایران بالاتر می بینه راستی ظریف کجاست؟
بجاش مرندی اومده چون مصدوم بوده وبا فدراسیون دعواداشته برکنار شده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Faezeh2
-7 # Faezeh2 1394-06-22 22:30
به نقل از amir:
درود امروز عبادی پور سرویس های خوبی زد لطفا از اون ایرادی نگیرید

واقعاااا راس میگی خیلی عالی زد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سعید
-3 # سعید 1394-06-23 15:34
باباجووووون باباااااا این مسابقات لیگ دیگه نیستش که ،سطحش بالاست همه تیما غدرن .توی لیگ طرف میاد بازیکن بسازه فقط ما بودیم که با تمام قوا رفتیم لیگ توی بازیهای الان هم ما بد بازی نکردیم بلکه تیمها دارن بازیه اصلیشونو نشون میدن الان این دیگه جام جهانیه لیگه جهانی نیستش که بچه بازی نیست دیگه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Faezeh2
0 # Faezeh2 1394-06-22 22:30
نقل قول:
درود امروز عبادی پور سرویس های خوبی زد لطفا از اون ایرادی نگیرید
واقعاااا راس میگی خیلی عالی زد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سعید
0 # سعید 1394-06-23 15:34
باباجووووون باباااااا این مسابقات لیگ دیگه نیستش که ،سطحش بالاست همه تیما غدرن .توی لیگ طرف میاد بازیکن بسازه فقط ما بودیم که با تمام قوا رفتیم لیگ توی بازیهای الان هم ما بد بازی نکردیم بلکه تیمها دارن بازیه اصلیشونو نشون میدن الان این دیگه جام جهانیه لیگه جهانی نیستش که بچه بازی نیست دیگه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدیه
+1 # مهدیه 1394-06-23 13:39
جناب عمران خیلی ممنون از توضیحتون
بسیار دقیق و بسیار کامل بود
لطف بزرگی کردید*مچکرم*
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عمران
+1 # عمران 1394-06-23 15:22
خواهش میکنم ممنون که تشکر کردی.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدیه
0 # مهدیه 1394-06-23 13:39
جناب عمران خیلی ممنون از توضیحتون
بسیار دقیق و بسیار کامل بود
لطف بزرگی کردید*مچکرم*
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عمران
0 # عمران 1394-06-23 15:22
خواهش میکنم ممنون که تشکر کردی.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
underworld0
-3 # underworld0 1394-06-23 13:55
دوستان چند تیم به مرحله بعد میرن؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عمران
0 # عمران 1394-06-23 15:44
بازیها اگه اشتباه نکنم دوره ایست.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
underworld0
0 # underworld0 1394-06-23 13:55
دوستان چند تیم به مرحله بعد میرن؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عمران
0 # عمران 1394-06-23 15:44
بازیها اگه اشتباه نکنم دوره ایست.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیتا
-1 # امیتا 1394-06-25 01:25
سلام به نطرمن مشکل تیم فقط و فقط مربیه به
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیتا
0 # امیتا 1394-06-25 01:25
سلام به نطرمن مشکل تیم فقط و فقط مربیه به
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
...
0 # ... 1394-07-06 18:18
به نقل از Faezeh2:
خیلی مردونه بازی. کردن مثل همیشع قهرمانننننن

دوستان توجه داشته باشینکه روسیه مربیش عوض شده و روسیه از ارژانتین هم برده
بعدشم والیبالو نمیشه از قبل تشخیص داد بلاخره یکی میبره یکی میبازه

انقد ژاچه خواری بازیکنارو نکنید افتضاح بازی کردن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
...
0 # ... 1394-07-06 18:18
نقل قول:
خیلی مردونه بازی. کردن مثل همیشع قهرمانننننن

دوستان توجه داشته باشینکه روسیه مربیش عوض شده و روسیه از ارژانتین هم برده
بعدشم والیبالو نمیشه از قبل تشخیص داد بلاخره یکی میبره یکی میبازه
انقد ژاچه خواری بازیکنارو نکنید افتضاح بازی کردن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر

آخرین عناوین

  1. همه
  2. مطالب
  3. تصاویر
  4. ویدیوها